Από το 1997 που πρωτοκυκλοφόρησε, το Forester καθιερώθηκε ως ένα από τα πλέον αξιόπιστα best-sellers της γκάμας. Μέχρι σήμερα η συνολική παραγωγή της Subaru σε ολόκληρο τον κόσμο έχει φτάσει τα 4,5 εκατομμύρια ενώ στην Ευρώπη έχουν πουληθεί 357.000 Forester.
Η τελευταία γενιά Forester (Model Year 2022 Ευρωπαϊκών Προδιαγραφών) παρουσιάζει μια ανανεωμένη έκδοση που ενισχύει ακόμη περισσότερο τον αυθεντικό του χαρακτήρα. Κάνει το ντεμπούτο του με ένα πιο στιβαρό στυλ που βασίζεται στη σχεδιαστική φιλοσοφία «DYNAMIC X SOLID», με επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, μάσκα, προβολείς και καλύμματα προβολέων ομίχλης.
Το αμάξωμα «πατάει» στη Global Platform (SGP) που προσφέρει καλύτερο έλεγχο αλλά και σταθερότητα, βελτιωμένη απόδοση αποφυγής κινδύνου, ακόμα πιο γρήγορη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης και εξαιρετικά χαμηλούς κραδασμούς. Τα βελτιωμένα ελατήρια και οι αποσβεστήρες εμπρός και πίσω ανάρτησης παρέχουν πιο εκλεπτυσμένη οδηγική άνεση και πιο ευέλικτο χειρισμό.
Είναι ακόμη ασφαλέστερο και στο βασικό του εξοπλισμό έχει νέες τεχνολογίες ασφαλείας του EyeSight Driver Assist. Το βελτιωμένο EyeSight διαθέτει ευρύτερο οπτικό πεδίο — σχεδόν διπλάσιο — με 11 λειτουργίες ασφαλείας μεταξύ των οποίων 3 νέες:
1) Automatic Emergency Steering,
2) Adaptive Cruise control με Lane Centering και
3) Lane Departure Prevention που αναγνωρίζει επιπλέον ως λωρίδα την άκρη του δρόμου ή το γρασίδι.
Το σύστημα Pre-Collision Braking προσφέρει πλέον εκτεταμένη υποστήριξη για την αποφυγή σύγκρουσης σε διασταυρώσεις.
Το Driver Monitoring System, η τεχνολογία της Subaru που αναγνωρίζει το πρόσωπο του οδηγού και τον προειδοποιεί σε περίπτωση κούρασης ή απόσπασης προσοχής, που προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του καθίσματός του, των καθρεπτών και του κλιματισμού, έχει εμπλουτιστεί με μια νέα λειτουργία ελέγχου χειρονομιών που επιτρέπει στον οδηγό να ανεβάζει και να μειώνει τη ρυθμισμένη θερμοκρασία του αυτόματου συστήματος ελέγχου κλιματισμού με την κίνηση του χεριού του.
Το 2022MY Forester διατίθεται με οθόνη πλοήγησης 8 ιντσών και διαθέτει το πιο σύγχρονο σύστημα infotainment συμβατό με Apple CarPlay και Android AutoTM.
Στο παρελθόν οδηγώντας τις προηγούμενες γενιές Forester αυτό που μας έκανε εντύπωση ήταν η ευκολία με την οποία το αυτοκίνητο περνούσε δυσπρόσιτους δρόμους και μάλιστα με μεγάλη ασφάλεια.
Με 22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, είναι κατάλληλο για περιπέτειες off-road, ενώ το X-Mode διπλής λειτουργίας (λειτουργίες “Snow/Dirt” και “Deep snow/ Mud”) βοηθάει ακόμη περισσότερο τις ασφαλές μετακινήσεις σε ποικίλες καιρικές και οδικές συνθήκες. Σ αυτό βοηθάει η συμμετρική μόνιμη τετρακίνηση (S-AWD), που παρέχει σιγουριά και ικανότητες κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες αλλά και η ενεργή κατανομή ροπής που βελτιώνει τις επιδόσεις στις γρήγορες στροφές. Πιο απλά κινείται σαν λιμουζίνα είτε στην άσφαλτο είτε στο χώμα. Σ αυτό ρόλο παίζει και η σοβαρή δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοι στο θέμα των αναρτήσεων.
Δύο ακόμη συστήματα βοηθούν στην ασφαλή μετακίνηση. Το σύστημα SI-DRIVE της Subaru προσφέρει στον οδηγό επιλογές διαχείρισης της απόδοσης του αυτοκινήτου διαλέγοντας μία από τις “Intelligent” (“I”) και “Sport” (“S”) λειτουργίες και το e-Active Shift Control που ενεργοποιείται αυτόματα όταν βρίσκεται στη λειτουργία «S» του SI-DRIVE για πιο ευέλικτη και γρήγορη οδήγηση, ειδικά σε δρόμους με στροφές.
Στο ανανεωμένο Forester προστέθηκε μια λειτουργία ελέγχου που αποκαθιστά το X-Mode, με δυνατότητα αυτόματης επανασύνδεσης μόλις η ταχύτητα του οχήματος πέσει στα 35 km/h ή λιγότερο, επιτρέποντας στους οδηγούς να συγκεντρωθούν περισσότερο στην οδήγηση χωρίς να χρειάζεται να χειριστούν ξανά το διακόπτη.
Ο κινητήρας του MY2022 Forester είναι 2-λιτρος DI BOXER και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα . Με το CVT Lineartronic, πετυχαίνει πιο ομαλή λειτουργία, 30% πιο γραμμική επιτάχυνση με απόκριση ,ροπή υψηλής απόκρισης ενώ έχει συμμετρική μόνιμη τετρακίνηση.
Το κινητήριο σύστημα Subaru e-BOXER προσαρμόζει την αναλογία κατανομής ισχύος μεταξύ του κινητήρα άμεσου ψεκασμού (DI) 2,0 λίτρων και του ηλεκτροκινητήρα ώστε να ταιριάζει με το στιλ και τις συνθήκες οδήγησης, εναλλάσσοντας μεταξύ 3 λειτουργιών οδήγησης:
Λειτουργία κινητήρα,
Λειτουργία ηλεκτροκινητήρα (EV) και
Λειτουργία Motor Assist.
Από στάση ή σε χαμηλή ταχύτητα, μόνο ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτεί το όχημα για αθόρυβη οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Ανάλογα με την κατάσταση του οχήματος και της μπαταρίας, μπορεί να οδηγεί πλήρως ηλεκτρικά για αποστάσεις που κυμαίνονται έως περίπου 1,6 km και να φτάσει σε ταχύτητες έως και 40 km/h. Στις μεσαίες ταχύτητες, η ισχύς που συνδυάζεται τόσο από τον κινητήρα όσο και από τον ηλεκτροκινητήρα δίνει γραμμική απόκριση, επιτάχυνση με βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου, ενώ στις υψηλές ταχύτητες ο 2λιτρος κινητήρας DI BOXER κινεί το όχημα ενώ επαναφορτίζει την μπαταρία.
Η λειτουργία Hill Descent Control που διατηρεί αυτόματα μια σταθερή ταχύτητα όταν είστε σε κατηφόρα χωρίς να πατάτε το φρένο, έχει βελτιωθεί έτσι ώστε το φρένο να απελευθερώνεται όταν πατηθεί περαιτέρω το γκάζι και να ενεργοποιηθεί αμέσως μετά την απελευθέρωση του γκαζιού. Ο οδηγός μπορεί να εστιάσει πλήρως στο τιμόνι ενώ οδηγεί.
Οι επιβάτες στο εσωτερικό κάθονται άνετα. Διαθέτει καμπίνα υψηλής ποιότητας και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (509 λίτρα) χάρη στη συμπαγή μπαταρία που ελαχιστοποιεί τις επιπτώσεις στον διαθέσιμο χώρο (με το πίσω κάθισμα ανυψωμένο). Ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ φτάνει στα 1.779 λίτρα με τα καθίσματα κατεβασμένα, ενώ προσφέρει χώρο φόρτωσης μήκους έως και 1,98 μέτρων.
Διατίθεται με τρία νέα χρώματα, “Cascade Green Silica”, “Brilliant Bronze Metallic” και “Autumn Green Metallic”. Το 2022MY Forester προσφέρει ελκτική ικανότητα 1870 kg.
Τι αλλαγές έκανε η Subaru στο ανανεωμένο Forester e-BOXER gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, ΑΛΛΑΓΕΣ