Έχουν περάσει είκοσι χρόνια από τότε που η Jennifer Lopez φόρεσε στα Grammy Awards το iconic jungle print φόρεμα του Οίκου Versace και φαίνεται ότι δύο δεκαετίες μετά, αυτό το μοτίβο είναι πιο hot από ποτέ. Ας μην ξεχνάμε ότι χάρη σε αυτήν την εμφάνιση πολλές γυναίκες έψαξαν στο διαδίκτυο να βρουν σε ποιον Οίκο ανήκει αυτό το φόρεμα, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν για πρώτη φορά τα Google Images.
Πριν τέσσερις μήνες, μάλιστα, η 50χρονη σταρ τόλμησε και ξαναφόρεσε το iconic dress κλείνοντας το fashion show του Οίκου Versace στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνου. Και μάλλον αυτή η εμφάνιση της JLo ήθελε να μας προϊδεάσει για αυτό που θα ακολουθούσε. Τι σημαίνει αυτό;
Η Jennifer Lopez πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του Οίκου Μόδας Versace για τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2020, αλλά δεν είναι μόνη σε αυτό το φουτουριστικό υπερθέαμα. Μαζί της στην καμπάνια βρίσκεται και η Kendall Jenner. Την καμπάνια φωτογράφισε το επιτυχημένο δίδυμο, Mert Alas και Marcus Piggott, ενώ το θέμα της είναι η μόδα και η τεχνολογία, η αυτοεκτίμηση και η ματαιοδοξία, τα προσωπικά στοιχεία και η ιδιωτικότητα.
«Το φόρεμα με το jungle print ήταν πραγματικά μια σημαντική στιγμή στην καριέρα μου. Για μένα, ο Οίκος Μόδας Versace αντιπροσωπεύει τη δυναμική γυναίκα και βγάζει κάτι πολύ όμορφο προς τα έξω. Ήταν όνειρό μου να συνεργαστώ ξανά με τη φίλη μου, Donatella, σε αυτήν τη φανταστική καμπάνια και να δημιουργήσουμε κάτι νέο και φρέσκο μέσα από ένα κομμάτι που έχει γράψει την ιστορία του στο χώρο της μόδας», σχολίασε η Lopez για τη νέα συνεργασία της με τον Οίκο Versace.
Kendall Jenner Stars in New Versace Campaign with Jennifer Lopez! https://t.co/ryhSgvLEHP via @JustJaredJr
— Priscila (@priscilatosate) January 11, 2020
Διάβασε ακόμα: Kim Kardashian-Jennifer Lopez: Υπάρχει κάτι που τις ενώνει και θα σε κάνει να ξεκαρδιστείς στα γέλια
(?)
moda