Πώς να πάει μπροστά ένα μοντέλο όταν τα μυαλά που έχουν στη Suzuki έχουν παραμείνει σε άλλες εποχές.
Δεν αρκεί ένα μοντέλο να είναι καλό για να πουλήσει. Χρειάζεται και σωστό μάρκετινγκ.
Δεν μπορεί ένα μοντέλο να πουληθεί αν δεν έχει καλές κρητικές.
Ας λένε ότι θέλουν στην εταιρία που το εκπροσωπεί.
Το Baleno επιστρέφει στην ελληνική αγορά. Η πρώτη του εμφάνιση έγινε στην Αυτοκίνηση 2015. Το Baleno είναι σε μια κατηγορία με πολύ δυνατούς αντιπάλους, που πολύ δύσκολα θα βρει το δρόμο για την επιτυχία.
Με αντιπάλους όπως: Citroen C3, Hyundai i20, Ford Fiesta, Opel Corsa, Peugeot 208, Renault Clio, Seat Ibiza, Toyota Yaris, Volkswagen Polo, ο δρόμος δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, ενώ ως μοντέλο, το Baleno, δεν είχε εμπορική επιτυχία στην ελληνική αγορά.
Αυτό να λέγεται. Δεν είχε εμπορική επιτυχία στην ελληνική αγορά. Πρώτον γιατί δεν είχε διαφήμιση. Άρα ο κόσμος δεν το γνώρισε. Δεύτερον γιατί το «σουλούπι» του δεν προκάλεσε. Τρίτον γιατί η εταιρία που εκπροσωπεί την Suzuki μάλλον κινείται σε άλλα μήκη κύματος. Τώρα με την έλευση της νέας μάρκετινγκ μάνατζερ της εταιρίας ας ελπίσουμε κάτι να γίνει. Αλλά να θυμούνται εκεί στην Suzuki ότι « ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη».
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, suzuki