Έτοιμο να διεκδικήσει το μερίδιο του και στην ευρωπαϊκή αγορά το Honda ZR-V που για ένα χρόνο κυκλοφορούσε μόνο στην Ιαπωνία, έρχεται και στα …μέρη μας «φορτωμένο» με τεχνολογικά και υβριδικά «όπλα». Το μοντέλο αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του διάθεση στο τέλος του 2023, προσφέροντας ένα πακέτο που συνδυάζει οδηγική συμπεριφορά από μικρομεσαίο μοντέλο, άνεση από sedan και χώρους από SUV.
Το μοντέλο, σε θέμα μεγέθους, τοποθετείται ανάμεσα στα HR-V και CR-V (μήκος 4.570χλστ. πλάτος 1.840 χλστ.) και εντάσσεται στην κατηγορία C-SUV, έχοντας υιοθετήσει σε μεγάλο βαθμό τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας.
Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τα CR-V και Civic, με την εταιρία να έχει ρυθμίσει το πλαίσιο με τέτοιο τρόπο που το ZR-V προσφέρει εξαιρετική άνεση και ευελιξία με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και τα βελτιστοποιημένα σινεμπλόκ, να κάνουν την διαφορά. Παράλληλα, με ένα ελαφρύ τιμόνι, το οποίο χαρακτηρίζεται ως εξαιρετικά ανταποδοτικό σε αίσθηση, δείχνει πως δεν ξεχνάει τις sport καταγωγές του.
Σχεδιαστικά βρίσκει την ισορροπία ανάμεσα σε δυναμισμό αλλά και διακριτικότητα. Με μεγάλες καθαρές επιφάνειες, λεπτά φωτιστικά σώματα και γυαλιστερή μάσκα, καταφέρνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό (αλλά και από την υπόλοιπη γκάμα). Ειδικότερα στην πίσω εικόνα του, η τολμηρή σχεδίαση του προφυλακτήρα μαζί με τα οριζόντια φώτα που γίνονται ένα με την πόρτα του χώρου αποσκευών, αποπνέει ιδιαίτερα σπορ αύρα.
Μιλώντας για τον χώρο αποσκευών, το μοντέλο διεκδικεί όσκαρ στο θέμα της πρακτικότητας, καθώς διαθέτει μεγάλη ποικιλία από θήκες, μαζί με έναν πίσω χώρο φόρτωσης που διαθέτει διαχωριστικό φόρτωσης, αναδιπλούμενη εταζέρα και αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο, προσφέροντας χώρο στα 1.291 λίτρα.
Στο εσωτερικό, η premium ατμόσφαιρα δημιουργείται τόσο από τα υψηλής ποιότητας μαλακά υλικά, όσο και από τον κομψό φωτισμό. Στο κέντρου του άνω ταμπλό ξεχωρίζει μία οθόνη αφής 9 ιντσών η οποία είναι και το κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου με πλήρη συνδεσιμότητα, ενώ ο οδηγός αντικρίζει έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Όπως είπαμε, το ZR-V έχει στενή σχέση με το Civic, κάτι που εκτός από τις σπορ αντιδράσεις, μεταφράζεται και στο κινητήριο σύνολο. Το νέο SUV της Honda θα κινείται από έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα ο οποίο συνεργάζεται με δύο μικρούς ηλεκτροκινητήρες, παράγοντας συνδυαστική ισχύ 184 ίππων και 316 Nm ροπής. Ένα σύστημα κίνησης e:HEV το οποίο προσφέρει απλόχερα γκάζι αλλά κρατάει την κατανάλωση σε επίπεδα μίνι μοντέλου. Κάτι στο οποίο βοηθάει ενεργά και το CVT αυτόματο κιβώτιο, ενώ η συνεργασία βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων, είναι αμφίδρομη και συνεχής, χωρίς να το αισθάνεται ο οδηγός.
To εντυπωσιακό Civic «μεταμορφώθηκε» SUV και «βαφτίστηκε» σε Honda ZR-V gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto