Σε σχετικά χαμηλά επίπεδα κινήθηκε η μέση τηλεθέαση του debate σε επτά τηλεοπτικά κανάλια, σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρίας Nielsen. Συνολικά στους 7 τηλεοπτικούς σταθμούς το τρίωρο debate παρακολούθησαν 2.780.000 θεατές με μέσο όρο τηλεθέασης 27,4%.
Όπως σημειώνει η Nielsen, για ένα λεπτό της ώρας την «τηλεμαχία» παρακολούθησε το 49,3% του πληθυσμού. Από τα ποσοστά της ημερήσιας τηλεθέασης προκύπτει πως η ΕΡΤ 1 ήταν αυτή που κέρδισε το υψηλότερο μερίδιο.