Οι Γάλλοι τόλμησαν και ξέφυγαν από τα τετριμμένα. Παρουσίασαν ένα Dacia ειδικών προδιαγραφών διαφορετικό από τα άλλα που μέχρι τώρα ξέραμε.
Η Renault που ελέγχει τα αυτοκίνητα της Dacia, «έστησε» στην έκδοση Spring Extreme αυτό που θέλει ένας σύγχρονος οδηγός που ξέρει να διασκεδάζει και εκτός των τειχών.
Η Dacia, που ταυτίζεται με τις υπαίθριες δραστηριότητες, λανσάρει το εξοπλιστικό επίπεδο Extreme, σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της, Spring, Sandero, Jogger και Duster. Το νέο επίπεδο εξοπλισμού εξασφαλίζει στα μοντέλα ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση, που εναρμονίζεται με το περιβάλλον της υπαίθρου.
Πριν σας αναφέρουμε για τα πλεονεκτήματα της έκδοσης Spring Extreme θα πρέπει να «φωτίσουμε» την έκδοση με το πακέτο « Sleep» που είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις του Jogger. Είναι το πρώτο αξεσουάρ που λανσάρεται στη σειρά με την ονομασία InNature.
Το πακέτο Sleep, αλλάζει τα δεδομένα στην περιπέτεια. Δίνει τη δυνατότητα να μετατρέψετε, σε λίγα μόλις λεπτά, την καμπίνα των επιβατών του Jogger σε μία άνετη κρεβατοκάμαρα. (Τα δύο καθίσματα της 3ης σειράς, στην 7θέσια έκδοση του Jogger, πρέπει να αφαιρεθούν πριν την τοποθέτηση του συγκεκριμένου πακέτου). Άλλωστε η λογική ήταν να κατασκευάσουν ένα αξεσουάρ, που να είναι απλό, προσιτό και εύκολα αφαιρούμενο .
Ας δούμε αυτές τις τρείς ενότητες μεμονωμένα.
Απλό: Τα βασικά μέρη του πακέτου αποτελούνται από ένα διπλό κρεβάτι που μπορεί να τοποθετηθεί σε λιγότερο από δύο λεπτά, ένα ράφι και έναν αποθηκευτικό χώρο.
Εύκολα αφαιρούμενο: Το πακέτο (μαζί με το στρώμα) ζυγίζει λιγότερο από 50 κιλά.
Προσιτό: Το πακέτο στοιχίζει 1.490€ εφόσον παραγγελθεί μαζί με το νέο Jogger, ή 1.790€ όταν παραγγελθεί μεμονωμένα (τιμές Γαλλίας χωρίς ΦΠΑ). Αυτό το απλό και έξυπνο ξύλινο αξεσουάρ προορίζεται να συμπληρώσει τα αξεσουάρ εξοπλισμού κάμπινγκ, που έχουν ήδη πολλοί χρήστες (όπως ψυγεία ή φορητές σόμπες).
Όταν το κάλυμμα του χώρου φόρτωσης βρίσκεται στη θέση του, το πακέτο Sleep δεν φαίνεται και το Jogger μοιάζει με κανονικό 5θέσιο μοντέλο. Ο έξυπνος σχεδιασμός της ξύλινης κατασκευής εξασφαλίζει ότι ο χώρος αποσκευών των 220 λίτρων είναι πάντα προσβάσιμος, ανεξάρτητα αν το πακέτο είναι τοποθετημένο ή όχι.
Το σύστημα του συρόμενου κρεβατιού, περιλαμβάνει ένα στρώμα 190cm x 130cm, ενώ αυτή η διάταξη προσφέρει χώρο τουλάχιστον 60εκ. για τα κεφάλια.
Μαζί με το πακέτο Sleep, διατίθενται επίσης και άλλα αξεσουάρ:
– Κουρτινάκια συσκότισης για όλα τα παράθυρα, που εξασφαλίζουν προστασία και ιδιωτικότητα
– Μια έξυπνη τέντα που μπορεί να προσαρτηθεί στο Jogger όταν η πόρτα του χώρου αποσκευών είναι ανοιχτή, παρέχοντας επιπλέον χώρο ύπνου.
Οι λάτρεις της περιπέτειας και των εκδρομικών εξορμήσεων για το Spring Extreme έχουν στη διάθεσή τους τον νέο κινητήρα ELECTRIC 65, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης Extended Grip, προορισμένο για εκτός δρόμου εξορμήσεις, διαθέσιμο στα Sandero Stepway Extreme και Jogger Extreme. Υπάρχει ακόμη και το Duster 4×4 Extreme για οδήγηση ακόμα και σε πιο δύσκολα terrain ενώ μέρος της νέας σειράς InNature είναι το καινοτόμο αξεσουάρ «Sleep Pack».
Η έκδοση που λανσάρει η Dacia θα αγαπηθεί ιδιαίτερα από αυτούς που δεν θέλουν δεσμεύσεις και εξαρτήσεις. Δεν θέλουν να απασχολούν το μυαλό τους ψάχνοντας σε ένα βουνό κάποιο κατάλυμα αλλά και αποφεύγουν τα σχολαστικά προγράμματα.
Το νέο αυτοκίνητο της περιπέτειας εξωτερικά έχει:
– Νέο χρώμα αμαξώματος: Cedar Green (για τα Stepway, Jogger και Duster)/Slate Blue (για το Spring)
– Μαύρη γυαλιστερή κεραία σε σχήμα πτερυγίου καρχαρία (για τα Stepway, Jogger και Duster)
– Ονομασία μοντέλου με γράμματα σε απόχρωση Copper Brown (σκούρου χαλκού) στις μπάρες οροφής (για το Stepway, Jogger και Duster)/λεπτομέρειες σε Copper Brown στις μπάρες οροφής (για το Spring)
– Διακοσμητικά στοιχεία σε απόχρωση Copper Brown στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεφτών και στα καπάκια της πλήμνης των τροχών, επιγραφή Dacia σε απόχρωση Copper Brown στην πόρτα του χώρου αποσκευών
– Διακοσμητικές λωρίδες με τοπογραφική σχεδίαση στις εμπρός πόρτες, με σαφείς παραπομπές στο χαρακτηριστικό σχέδιο ‘αναπνευστήρα’ του Duster ανάμεσα στις εμπρός πόρτες και τα μπροστινά φτερά (στα Spring, Stepway και Jogger)
– Διακοσμητικές λεπτομέρειες σε απόχρωση Copper Brown δίπλα στους προβολείς ομίχλης (στα Stepway και Jogger)/σε απόχρωση Copper Brown δίπλα στα φωτιστικά σώματα (στο Spring)
– Μαρσπιέ με τοπογραφική σχεδίαση (στα Spring, Stepway και Jogger)
– Ζάντες αλουμινίου σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση (διαμέτρου: 17ιντσών στο Duster, 16’’ στα Stepway και Jogger)
– Μεσαία κολώνα με τοπογραφικό σχέδιο και τονισμένα «φρύδια» στα φτερά (στο Duster)
– Διακοσμητικό στοιχείο σε σχέδιο «αναπνευστήρα» στην απόχρωση του χαλκού (στο Duster)
Το εσωτερικό είναι και αυτό ανανεωμένο και απευθύνεται σε νέους και απαιτήσεις. Ας δούμε τι διαθέτει:
– Νέο τύπο ταπετσαρίας σε γκρίζα απόχρωση, τεχνολογίας MicroCloud, (για τα Stepway, Jogger και Duster), που καλύπτει τα πάνελ των θυρών και τα καθίσματα (στα Stepway, Jogger και Duster), καθώς και το ταμπλό (στα Stepway και Jogger). Η τεχνολογία MicroCloud εξελίχθηκε αποκλειστικά για χρήση σε μέρη του εσωτερικού του αυτοκινήτου, όπως τα καθίσματα, εξασφαλίζοντας αντοχή στο χρόνο, ευκολία στον καθαρισμό, ενώ είναι απαλή και ευχάριστη στην υφή.
– Κεντητό σήμα Dacia Link στα εμπρός καθίσματα
– Λαστιχένια πατάκια με τοπογραφικό σχέδιο
– Διακοσμητική λωρίδα σε απόχρωση Copper Brown στα πάνελ των εμπρός θυρών και το περίγραμμα των αεραγωγών
– Μαρσπιέ θυρών με τοπογραφικό μοτίβο
– Πλαίσιο στη βάση του μοχλού ταχυτήτων, σε απόχρωση Copper Brown (στο Duster)
– Εμφανείς ραφές σε απόχρωση Copper Brown στη «φούστα» του μοχλού ταχυτήτων (στο Duster)
– Πλαίσιο της οθόνης πλοήγησης σε απόχρωση Copper Brown (στο Spring)
Πρεμιέρα στον ηλεκτροκινητήρα ELECTRIC 65
Με το λανσάρισμα της νέας έκδοσης Spring Extreme, η Dacia παρουσιάζει για πρώτη φορά και το νέο ηλεκτροκινητήρα ELECTRIC 65 (65hp / 48kW). Διαθέσιμος μόνον στο Spring Extreme, ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με νέο κιβώτιο ταχυτήτων, που εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις και ανάκτηση ενεργείας σε μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας.
Χάρη στο νέο ηλεκτροκινητήρα ELECTRIC 65, το Spring Extreme επιτυγχάνει αυτονομία της τάξης των 220χλμ. (WLTP) στο μικτό κύκλο και 305χλμ. (WLTP) στον αστικό κύκλο.
Μη βιάζεστε δεν τελειώσαμε. Γιατί τώρα αρχίζουν τα καλά. Γιατί μπορεί να είναι ωραία όλα όσα σας αναφέραμε όμως τι γίνεται με την οδήγηση στη λάσπη η στο χιόνι. Γιατί ας μην ξεχνάμε η κίνηση δεν είναι στους τέσσερις αλλά στους δύο τροχούς. Εδώ οι Γάλλοι κάνουν την έκπληξη με την τεχνολογία «EXTENDED GRIP» για ασφαλή κίνηση σε εκτός δρόμους διαδρομές. To «έξυπνο» σύστημα Extended Grip της Dacia προσφέρει στον οδηγό την απόλυτη ελευθερία να κινηθεί με ασφάλεια σε εκτός δρόμου μονοπάτια. Ας δούμε πως λειτουργεί το Extended Grip που διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Extreme στα μοντέλα Sandero Stepway και Jogger.
Όταν ο οδηγός αντιληφθεί ότι ο δρόμος γλιστράει η έχει χιόνι η λάσπη τότε με το πάτημα ενός κουμπιού (είναι ένα πλήκτρο στην κεντρική κονσόλα) ενεργοποιεί το σύστημα που επιτρέπει στους κινητήριους τροχούς να κινηθούν πιο ελευθέρα, εξασφαλίζοντας καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρά ή σαθρά εδάφη. Όλα ρυθμίζονται ηλεκτρονικά. Το electronic stability control / ESC αναλαμβάνει δράση και ρυθμίζει κατάλληλα τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου ευστάθειας .
Θυμηθείτε ότι το νέο Dacia Extreme θα γίνει σύντομα ένα από τα πιο «in» αυτοκίνητα της νεολαίας.
Το νέο Dacia Extreme για αυτούς που λατρεύουν την περιπέτεια και όχι μόνο gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, SLIDER