Το πείσμα του Ricciardo και η συγκεκριμένη πίστα βοήθησαν τον Αυστραλό για τη νίκη

 

Αν το πρόβλημα που παρουσιάσθηκε στο κιβώτιο ταχυτήτων του μονοθέσιου του Daniel  Ricciardo γινόταν σε κάποιο άλλο Grand Prix τότε ο Αυστραλός θα είχε χάσει. Όπως είπε ο ίδιος το κιβώτιο «κούμπωνε» μέχρι και την 6 ταχύτητα. Κάθε αγωνιζόμενος που τον ακολουθούσε ούτε καν που το σκεπτόταν να κάνει προσπέραση στην πίστα του Μονακό. Που όπως ξέρετε το συγκεκριμένο grand Prix δεν γίνεται σε πίστα αλλά σους καθημερινούς δρόμους του Πριγκιπάτου.

Ο Daniel  Ricciardo ήθελε τη νίκη. Το πρόβλημά του δεν φάνηκε να είναι τόσο σοβαρό όσο θα ήταν αν ο αγώνας γινόταν στο Hockenheim. Από την άλλη κράτησε την ψυχραιμία του, συγκεντρώθηκε στον αγώνα, δεν έκανε λάθη στρατηγικής και κέρδισε.

 

Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών υιοθέτησε στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών στο Grand Prix του Μονακό. Ο αγώνας αυτός φορτίζει λιγότερο από κάθε άλλον τα ελαστικά, έτσι η διαχείριση της πτώσης απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης είναι καθοριστικής σημασίας, στην επίτευξη ενός καλού αποτελέσματος.

Αποτέλεσε δε, κλειδί στη νίκη του οδηγού της Red Bull, Daniel Ricciardo ο οποίος εκκίνησε από την pole position. Τόσο ο νικητής όσο και οι υπόλοιποι οδηγοί στην πρώτη δεκάδα, εκκίνησαν με την ολοκαίνουργια εξαιρετικά μαλακή ροζ γόμα P Zero Pink hypersoft. Ο Ricciardo διατήρησε τον έλεγχο στην πρώτη θέση, αυτό σε συνδυασμό με τη γνωστή δυσκολία στα προσπεράσματα είχε ως αποτέλεσμα έναν αργό, σε ρυθμό, αγώνα. Το ρεκόρ γύρου επετεύχθη προς το τέλος χάρη στην Red Bull του Max Verstappen. Ο Ολλανδός μετά από 48 γύρους άλλαξε την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) με εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft).

Απ’ όλους όσοι δεν εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα ψηλότερα τερμάτισε ο οδηγός της Renault, Nico Hulkenberg. Ο Γερμανός εκκίνησε 11ος και τερμάτισε 8ος υιοθετώντας μια εναλλακτική στρατηγική μιας αλλαγής από πάρα πολύ μαλακή σε εξαιρετικά μαλακή γόμα.

Ο αγώνας διεξήχθη κάτω από ζεστές και στεγνές συνθήκες μολονότι μια ώρα πριν την εκκίνηση είχε ψιχαλίσει. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 18 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 32 βαθμούς Κελσίου.

 

Το πείσμα του Ricciardo και η συγκεκριμένη πίστα βοήθησαν τον Αυστραλό για τη νίκη

now24.gr-auto

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: