«Το πήρα από την μαμά μου»: Η φετινή καμπάνια της Coach για την Ημέρα της Μητέρας είναι αξιολάτρευτη

Μία καμπάνια βαθιά συγκινητική και αληθινή καμπάνια, για την πιο γλυκιά μέρα των μαμάδων.

Η νέα καμπάνια της Coach για την Ημέρα της Μητέρας ήταν μία νότα έμπνευσης και αγάπης στην καθημερινότητα μας. Θέλοντας να υμνήσει την ύψιστη σχέση στον κόσμο, αυτή ανάμεσα σε μια μητέρα και το παιδί της, το γνωστό brand έκανε μία υπέροχη φωτογράφιση με διάσημες μητέρες, αλλά και παιδιά που μας σύστησαν με την σειρά τους την μαμά τους.

Ο τίτλος της «I got it from my mum», δηλαδή το «το πήρα από την μαμά μου» μας δείχνει τον ανυπέρβλητο ρόλο της μητέρας στην ζωή ενός παιδιού, που σημαδεύει την διαμόρφωση και τον χαρακτήρα του για πάντα. «Φέτος στην Ημέρα της Μητέρας θέλαμε να αναγνωρίσουμε όλους τους τρόπους που οι μητέρες μας εμπνέουν και μας πλάθουν. Επίσης, θέλαμε να γιορτάσουμε την χαρά, η οποία βρίσκεται στα πράγματα που περνάμε από την μία γενιά στην επόμενη, και στο ρόλο του brand μας να δημιουργεί ιδιαίτερες αναμνήσεις στους πελάτες μας με το πέρασμα των χρόνων,» δήλωσε το label σε σχετική ανακοίνωση.

Η σχέση κάθε μητέρας με το παιδί της είναι απλώς μοναδική.

Κεντρικά πρόσωπα της φωτογράφισης είναι οι Noah Beck και Tommy Dorfman, που ποζάρουν με τις μαμάδες τους, Amy και Cathy, η Jessica Kelly Basquiat με την κόρη της Emma, και φυσικά η , ambassador του brand και μανούλα δύο παιδιών.

https://www..com/p/CcQJFaqAiNM

Στα βιντεάκια που γυρίστηκαν, βλέπουμε όλους τους πρωταγωνιστές να μας λένε αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που μοιράζονται με την μαμά τους, όπως το να είσαι καλός ακροατής, να έχεις θάρρος αλλά και της κινήσεις σου στο dance floor (ναι, αυτό το δήλωσε η JLo). Εκτός, από τις υπέροχες τσάντες του οίκου που ήταν το κύριο promo product της καμπάνιας, ξεχώρισε και το πνεύμα του inclusivity, με όλα αυτά τα ιδιαίτερα παιδιά και τις μητέρες τους να μοιράζονται τον κόσμο, πάνω από όλα με αγάπη και αποδοχή.

https://www.instagram.com/p/CcDRrQlgZ9A

 

Moda

Tags: ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: