Είναι ένα παντός εδάφους ηλεκτρικό υποβοηθούμενο μεταφορικό ποδήλατο με δυο πίσω τροχούς που γέρνουν μαζί με το ποδήλατο. Ο Έλληνας εφευρέτης- κατασκευαστής Κώστας Συμελίδης από την Θεσσαλονίκη το ονόμασε BiTrike. Έχει πατεντάρει τη σχεδίαση που συνδυάζει μετάδοση στους δυο πίσω τροχούς με δυνατότητα κλίσης και κυριολεκτικά μεταμορφώνει τη συμπεριφορά των τρικύκλων μεταφορικών ποδηλάτων.
Πέρα από το προφανές πλεονέκτημα στις στροφές ο μηχανισμός αυτός προσφέρει σημαντική άνεση και ευελιξία στην κίνηση σε κάθε έδαφος. Επίσης η μετάδοση έχει και διαφορικό για καλύτερη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δυο πίσω τροχούς.
Τα πλεονεκτήματα αυτής της διάταξης σε σχέση μα τα μεταφορικά ποδήλατα με δυο εμπρός τροχούς (που δεν γέρνουν στις στροφές) είναι η αίσθηση που είναι πολύ πιο κοντά σε αυτή ενός κανονικού ποδηλάτου, η σημαντικά βελτιωμένη συμπεριφορά σε εκτός δρόμου συνθήκες και η καλύτερη μεταφορά της ροπής από τους δυο κινητήριους τροχούς.
Ο ηλεκτροκινητήρας του BiTrike Tongsheng TSDZ2 είναι ισχύος 500 watt και τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου LG 48V/13-Ah τοποθετημένη στον κεντρικό σωλήνα. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι Shimano Altus 7 ταχυτήτων και τα φρένα είναι υδραυλικά δισκόφρενα Shimano και στους τρεις τροχούς (με πρόσθετο φρένο στάθμευσης).
Οι αναρτήσεις είναι εμπρός πιρούνι Fox AWL E-SUV και πίσω ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ Marzocchi Bomber CR και όλα αυτά με βάρος μόλις 37 κιλά.
Στόχος είναι η κατασκευή 20 BiTrikes σε διάστημα 10 μηνών σε τιμή που θα κυμαίνεται στα 4.000 € με 4.500 € ανάλογα με τον εξοπλισμό.
Το πρωτοποριακό τρίκυκλο ηλεκτρικό ποδήλατο που σχεδιάστηκε στην Ελλάδα gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, ποδήλατο