Στο πλέον κεντρικό και ιστορικό
σχολείο της Αθήνας, στο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών,
(το οποίο σημειωτέον έχει τροφοδοτήσει τη χώρα με τους σημαντικότερους
πολιτικούς άνδρες και ακαδημαϊκούς), η Εθνική Εορτή της 25ης Μαρτίου μετατράπηκε σε
αντεθνικό ανθελληνικό ύμνο.
σχολείο της Αθήνας, στο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο του Πανεπιστημίου Αθηνών,
(το οποίο σημειωτέον έχει τροφοδοτήσει τη χώρα με τους σημαντικότερους
πολιτικούς άνδρες και ακαδημαϊκούς), η Εθνική Εορτή της 25ης Μαρτίου μετατράπηκε σε
αντεθνικό ανθελληνικό ύμνο.
Η Εθνική Εορτή ήταν η προβολή ενός
ιστορικού ντοκιμαντέρ (παραγωγή γνωστού καναλιού), το οποίο επικέντρωνε σε
μαρτυρίες σχετικά με σφαγές εναντίον των Οθωμανών εκ μέρους των Ελλήνων και με
καταστροφές μνημείων των άλλων εθνικών πολιτισμών καθώς και με αναφορές στην
ισοπεδωτική λειτουργία της Ελληνικής Παιδείας για όλους τους υποτελείς
πληθυσμούς της αυτοκρατορίας. Ακούστηκε μάλιστα στο ντοκιμαντέρ ότι «το
Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα είναι άχρηστο».
ιστορικού ντοκιμαντέρ (παραγωγή γνωστού καναλιού), το οποίο επικέντρωνε σε
μαρτυρίες σχετικά με σφαγές εναντίον των Οθωμανών εκ μέρους των Ελλήνων και με
καταστροφές μνημείων των άλλων εθνικών πολιτισμών καθώς και με αναφορές στην
ισοπεδωτική λειτουργία της Ελληνικής Παιδείας για όλους τους υποτελείς
πληθυσμούς της αυτοκρατορίας. Ακούστηκε μάλιστα στο ντοκιμαντέρ ότι «το
Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα είναι άχρηστο».
Ανεξάρτητα από το αν οι απόψεις που
ακούστηκαν στο ντοκιμαντέρ από έγκριτους ιστορικούς είναι επιστημονικά
αποδεκτές, το ερώτημα είναι αν η
ιστορική άποψη που μεταφέρθηκε στους μαθητές συνάδει με τους στόχους του
Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος και με τις επίσημες θέσεις των ιστορικών
εγχειριδίων που διδάσκονται τα παιδιά.
ακούστηκαν στο ντοκιμαντέρ από έγκριτους ιστορικούς είναι επιστημονικά
αποδεκτές, το ερώτημα είναι αν η
ιστορική άποψη που μεταφέρθηκε στους μαθητές συνάδει με τους στόχους του
Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος και με τις επίσημες θέσεις των ιστορικών
εγχειριδίων που διδάσκονται τα παιδιά.
Δεν αρνείται κανείς την ύπαρξη
ιστορικής αλήθειας σε όσα μπορεί να ακούστηκαν.
ιστορικής αλήθειας σε όσα μπορεί να ακούστηκαν.
Η έλλειψη ωστόσο των βιαιοπραγιών που
διαπράχθηκαν εις βάρος του Ελληνικού πληθυσμού οδηγεί σε εντυπώσεις εντελώς
ψευδείς και καταλυτικές για την Ελληνική Ιστορία. Η αμφισβήτηση ιστορικών
απόψεων δεν μπορεί να προβάλλεται στους μαθητές χωρίς να ακολουθείται από
αντίλογο και εκτενή διάλογο.
διαπράχθηκαν εις βάρος του Ελληνικού πληθυσμού οδηγεί σε εντυπώσεις εντελώς
ψευδείς και καταλυτικές για την Ελληνική Ιστορία. Η αμφισβήτηση ιστορικών
απόψεων δεν μπορεί να προβάλλεται στους μαθητές χωρίς να ακολουθείται από
αντίλογο και εκτενή διάλογο.
Η πολυφωνία είναι όχι μόνο θεμιτή αλλά
και επιθυμητή , ωστόσο η μονομερής προβολή συγκεκριμένης άποψης ιστοριογραφικής
θέσης αντεθνικού προσανατολισμού δεν ευνοεί την πολυφωνία, αντιβαίνει μάλιστα
τους στόχους μιας Εθνικής Εορτής.
και επιθυμητή , ωστόσο η μονομερής προβολή συγκεκριμένης άποψης ιστοριογραφικής
θέσης αντεθνικού προσανατολισμού δεν ευνοεί την πολυφωνία, αντιβαίνει μάλιστα
τους στόχους μιας Εθνικής Εορτής.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι
μαθητές άρχισαν να έρχονται σε γνωστική
σύγκρουση.
μαθητές άρχισαν να έρχονται σε γνωστική
σύγκρουση.
Η Δ/ντρια κ. Δανίλη συνεχάρη και
ευχαρίστησε τους πρωτεργάτες της οργάνωσης κκ Ανδριώτη και Ηλιοπούλου
εκφράζοντας την πλήρη ικανοποίηση της για την «αποκατάσταση» της ιστορικής
αλήθειας και για το μάθημα που με την έγκριση της δέχτηκαν οι μαθητές, οι
οποίοι άκουσαν ότι οι πρόγονοί τους ήταν δολοφόνοι που έσφαζαν τους άμαχους
τούρκους και κατέστρεφαν τα πολιτισμικά τους στοιχεία, ότι είναι απόγονοι των
Αλβανών, αρβανιτών και των Οθωμανών και δεν έχουν καμία σχέση με τους αρχαίους
Έλληνες
ευχαρίστησε τους πρωτεργάτες της οργάνωσης κκ Ανδριώτη και Ηλιοπούλου
εκφράζοντας την πλήρη ικανοποίηση της για την «αποκατάσταση» της ιστορικής
αλήθειας και για το μάθημα που με την έγκριση της δέχτηκαν οι μαθητές, οι
οποίοι άκουσαν ότι οι πρόγονοί τους ήταν δολοφόνοι που έσφαζαν τους άμαχους
τούρκους και κατέστρεφαν τα πολιτισμικά τους στοιχεία, ότι είναι απόγονοι των
Αλβανών, αρβανιτών και των Οθωμανών και δεν έχουν καμία σχέση με τους αρχαίους
Έλληνες
Δεν απομένει στην κ. Διευθύντρια του
Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Αθηνών παρά στην επόμενη Εθνική Εορτή μαζί με την ομάδα της να οδηγηθούν σε
συμβολική υποστολή της Ελληνικής Σημαίας.
Πειραματικού Σχολείου του Πανεπιστημίου Αθηνών παρά στην επόμενη Εθνική Εορτή μαζί με την ομάδα της να οδηγηθούν σε
συμβολική υποστολή της Ελληνικής Σημαίας.
Αν η κ. Δ/ντρια κ. Δανίλη δεν
δαπανούσε το χρόνο της σε διώξεις καθηγητών και σε καλλιέργεια φανατισμού στους
μαθητές εις βάρος των καθηγητών τους τότε ίσως θα είχε το χρόνο να σχεδιάσει
ένα σοβαρό ιστορικό συνέδριο, προκειμένου το ιστορικό αυτό Σχολείο να
υλοποιήσει τον Προορισμό που έχει ως Πανεπιστημιακό ίδρυμα και να αναδειχθεί
στην παλιά του αίγλη.
δαπανούσε το χρόνο της σε διώξεις καθηγητών και σε καλλιέργεια φανατισμού στους
μαθητές εις βάρος των καθηγητών τους τότε ίσως θα είχε το χρόνο να σχεδιάσει
ένα σοβαρό ιστορικό συνέδριο, προκειμένου το ιστορικό αυτό Σχολείο να
υλοποιήσει τον Προορισμό που έχει ως Πανεπιστημιακό ίδρυμα και να αναδειχθεί
στην παλιά του αίγλη.
Tags: αθηνα, ανθελληνες, Έλληνες, ΠΑΙΔΕΙΑ, προβολή