Η αγωνιστική σεζόν 2016 του πρωταθλήματος SEAT Leon Eurocup συνεχίζεται στην πίστα του Silverstone στη Μεγάλη Βρετανία στις 14 και 15 Μαΐου, με τα SEAT LΕΟΝ CUP RACER. Κάτω από το καπό των αγωνιστικών κρύβεται ένα μοτέρ που αποδίδει 330 PS . Το αγωνιστικό αυτοκίνητο με σειριακό κιβώτιο αντί για DSG, είναι ειδικά διαμορφωμένο για αγώνες αντοχής και για το ανταγωνιστικό πρωτάθλημα TCR.
Το Leon CUP RACER είναι ήδη ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Πάνω από 100 οδηγοί CUP RACER είναι ήδη ενεργοί με τις ομάδες τους σε συνολικά 22 χώρες.
To Leon CUP RACER δεν είναι επιτυχημένο μόνο στο Πρωτάθλημα Eurocup. Ιδιωτικές ομάδες SEAT συμμετέχουν και στο Πρωτάθλημα TCR touring car series, που για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε το 2015.
CUP RACER – Top class τεχνολογία αγώνων
Παρά την καθαρόαιμη αγωνιστική τεχνολογία του, το Leon CUP RACER είναι στενά συνδεδεμένο με το Leon CUPRA. Παράλληλα με τη χαρακτηριστική σχεδίαση του, το αμάξωμα του Leon προσφέρει μέγιστη ακαμψία σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος – στοιχείο σημαντικό για γρήγορη οδήγηση και χειρισμό ακριβείας στην πίστα. Το CUP RACER 2.0 TSI με απόδοση 330 PS / 243 KW και μέγιστη ροπή 400 Nm είναι επίσης στενά συνδεδεμένο με τον κινητήρα παραγωγής του Leon CUPRA, με το κιβώτιο DSG καθώς το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπροστά διαφορικό μπλοκέ που προέρχονται κατευθείαν από το το κορυφαίο εμπορικό μοντέλο παραγωγής.
CUP RACER 2016 – Συστηματική εξέλιξη για μεγαλύτερη απόδοση
Πολλές λεπτομέρειες του Leon CUP RACER εξελίχθηκαν προσεκτικά για την νέα αγωνιστική σεζόν από την SEAT Sport. H έκδοση Eurocup παρέχει βελτιωμένη κάθετη δύναμη χάρη στο νέο αεροδυναμικό πακέτο που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ταχύτητα στις ευθείες και στις στροφές. Το πακέτο ψύξης και το επανασχεδιασμένο σύστημα εξάτμισης προσφέρουν καλύτερη απόδοση, ενώ τα αμορτισέρ ρυθμίζονται σε δύο κατευθύνσεις επιτρέποντας στον οδηγό να προσαρμοστεί με μεγαλύτερη ακρίβεια στις απαιτήσεις της πίστας και στο στιλ οδήγησης. Τέλος, ένα νέο ντεπόζιτο ασφαλείας χωρητικότητας 100 λίτρων και άμεσου συστήματος ανεφοδιασμού αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο σε αγώνες αντοχής.
Έκδοση CUP RACER TCR
Η έκδοση CUP RACER για το Πρωτάθλημα TCR International Series διαθέτει νέα, ελαφρύτερη και πιο ατομικά προσαρμοζόμενη μετάδοση καθώς και ένα ισχυρό και ελαφρύ σύστημα φρένων. Για την αγωνιστική σεζόν 2016, η SEAT Sport προσφέρει μία δεύτερη έκδοση του CUP RACER, ειδικά διαμορφωμένη για το TCR και τους αγώνες αντοχής. Η πιο σημαντική αλλαγή είναι το σειριακό, έξι ταχυτήτων αγωνιστικό κιβώτιο από την SADEV, του οποίου η διαχείριση γίνεται μέσω χειριστηρίων στο τιμόνι αντί του λεβιέ. Το πακέτο αντοχής περιλαμβάνει ένα συμπαγές εμπρόσθιο μπλοκέ διαφορικό και εξαπίστονο σύστημα πέδηση Radi-CAL από την AP. Εκτός από την εξαιρετική απόδοση του Leon CUP RACER, ένα άλλο χαρακτηριστικό γνώρισμα είναι η προσιτή τιμή αυτού του πακέτου τεχνολογιών. Το CUP RACER με DSG μπορεί να παραγγελθεί από την SEAT Sport στη τιμή των 85.000€ χωρίς ΦΠΑ, ενώ η δεύτερη έκδοση του με σειριακό κιβώτιο διατίθεται στη τιμή των 110.00€ χωρίς ΦΠΑ.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto