Το σκάνδαλο των κινητήρων ντίζελ του ομίλου Volkswagen έλαβε έχει λάβει ανυπολόγιστες διαστάσεις από χθες, οπότε ο γερμανικός κολοσσός παραδέχθηκε ότι περί τα 11 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως είναι πιθανόν να είναι εξοπλισμένα με το επίμαχο λογισμικό εξαπάτησης των ελέγχων εκπομπής ρύπων και το οποίο ανακαλύφθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η μετοχή της Volkswagen υποχωρεί και σήμερα κατά 4% κατά την έναρξη της συνεδρίασης στη Φρανκφούρτη, αφού καταβαρθρώθηκε κατά τη χθεσινή ημέρα χάνοντας το 19,82% της αξίας και συνολικά το 35% τις δύο τελευταίες ημέρες, εξαερώνοντας 25 δισεκατομμύρια ευρώ κεφαλαιοποίησης και παρασύροντας και μετοχές άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών στις ευρωπαϊκές αγορές.
Στο τέλος της χθεσινής ημέρας, ο επικεφαλής του ομίλου, ο επονομαζόμενος «κύριος Ποιότητα», ο Μάρτιν Βίντερκορν, ζήτησε συγγνώμη δηλώνοντας ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει τις απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα και υποσχέθηκε να ρίξει φως στην υπόθεση, διαψεύδοντας εμμέσως τις φήμες για άμεση αποπομπή του.
Ωστόσο, ήδη στη Γερμανία υπάρχουν ανησυχίες για την αμαύρωση του «made in Germany» και τις συνέπειες που θα έχει το σκάνδαλο για το σύνολο της γερμανικής βιομηχανίας, την ατμομηχανής της γερμανικής οικονομίας και τις γερμανικές εξαγωγές.
Action24.gr-Diethni