Στόχος της πλατφόρμας είναι να παρουσιάζει σε live μετάδοση δύο shows την εβδομάδα στα οποία θα συμμετέχουν τα πιο γνωστά labels του πλανήτη.
Την ώρα που η Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης βρίσκεται σε εξέλιξη- πάντα υπό το νέο καθεστώς που επιτάσσει η πανδημία του κορονοϊού με ελάχιστους καλεσμένους και virtual shows- η πλατφόρμα Tik Tok διοργανώνει για πρώτη φορά τον δικό της Μήνα Μόδας.
Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, που είναι εξαιρετικά δημοφιλές στην Generation Z, έχει παίξει σπουδαίο ρόλο στη μουσική και στην ομορφιά λανσάροντας διαρκώς νέα trends, που οι έφηβοι υιοθετούν και λατρεύουν. Τώρα, με αυτό το νέο βήμα, φαίνεται ότι θέλει να εδραιωθεί και στον χώρο της μόδας.
Ο Μήνας της Μόδας του Tik Tok αναμένεται να ξεκινήσει την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου και να ολοκληρωθεί στις 8 Οκτωβρίου με πλήθος από hashtags και live videos να κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού. Η πλατφόρμα στοχεύει να παρουσιάζει σε live μετάδοση δύο fashion shows κάθε εβδομάδα με δημοφιλή labels, όπως Louis Vuitton, Saint Laurent και Alice + Olivia. Ήδη έχει γίνει γνωστό ότι ο Οίκος JW Anderson θα παρουσιάσει στην πλατφόρμα του Tik Tok τη συλλογή του για τη σεζόν Spring/Summer 2021, ενώ θα πραγματοποιηθούν και συνεντεύξεις με διάσημους σχεδιαστές, με influencers, αλλά και virtual after parties.
Η ιδέα του Tik Tok Fashion Month προέκυψε λόγω της καραντίνας και των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης, που όλοι βιώνουμε μέχρι και σήμερα. «Μιας και οι κοινωνικές επαφές είναι περιορισμένες, η βιομηχανία της μόδας προσπάθησε να ανακαλύψει εκ νέου τι σημαίνει luxury fashion για τον πολιτισμό και την κοινωνία μέσα από το Tik Tok, φέρνοντας τη μόδα μέσα στα σπίτια του κόσμου», δήλωσε η επικεφαλής περιεχομένου μόδας του Tik Tok, CeCe Vu.
Διάβασε ακόμα: 3 στυλ παπουτσιών που θα σε βολέψουν πολύ το φθινόπωρο
(?)
moda