Ο Tommy Hilfiger επιστρέφει στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης με ένα ανατρεπτικό show.
Μετά από τρία χρόνια αποχής από τις πασαρέλες ο Αμερικανός σχεδιαστής Tommy Hilfiger ανακοίνωσε τη μεγάλη του επιστροφή στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Η Fall 2022 συλλογή του Tommy Hilfiger θα έχει τον τίτλο «See Now, Buy Now», που είναι σαν να μας προετοιμάζει κάπως για τα όσα πρόκειται να δούμε on catwalk. «Η καρδιά μου πήγε αμέσως στην εμβληματική δημιουργική κουλτούρα της Νέας Υόρκης, όταν σκέφτηκα πού πρέπει να γίνει το λανσάρισμα της επιστροφής μας στην εβδομάδα μόδας», είπε ο ίδιος ο Tommy Hilfiger.
«Εδώ ήταν που η μόδα, η τέχνη, η μουσική και η ψυχαγωγία συνδυάζονταν, όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά την πορεία μου στη βιομηχανία. Και σήμερα, εξακολουθεί να είναι αυτή ακριβώς η προσέγγιση, που με εμπνέει να ασχοληθώ με τις κοινότητες που σπάνε τα στερεότυπα, δημιουργώντας νέες δημιουργικές εμπειρίες. Αυτή η σεζόν έχει να κάνει με τη σύγκρουση των αγαπημένων εμπνεύσεων του αρχείου μου, με νέες ιδέες για live concepts και virtual κόσμους. Είναι η τέλεια έκφραση αυτού ακριβώς που πρεσβεύουμε, καθώς αποτίουμε φόρο τιμής στις ρίζες μας με την επιστροφή στο NYFW».
Μετά την σχετική ανακοίνωση για την πραγματοποίηση του show στο Skyline Drive In, ένα drive-in υπαίθριο σινεμά στο Brooklyn της Νέας Υόρκης, ο σχεδιαστής αποκάλυψε και το νέο φιλόδοξο project, που επρόκειτο να στηθεί για το κοινό του fashion week. Ο γνωστός designer φιλοδοξεί να στήσει μία καλλιτεχνική «παιδική χαρά» για όλες τις γενιές, που θα θυμίζει το θρυλικό «Factory» του Andy Warhol.
Κάποτε, το επίκεντρο της δημιουργικής σκηνής της Νέας Υόρκης, το Warhol’s Factory ήταν μια σύγκρουση ανθρώπων και κουλτούρων, lo-fi και hi-tech στυλ, καθώς και δημιουργικότητας. Η πολιτιστική επανάσταση που ενέπνευσε την δεκαετία του ’60 συνέχισε να επηρεάζει την ποπ κουλτούρα κατά τη διάρκεια των δεκαετιών του ’70 και του ’80 – μια εποχή που ο Tommy Hilfiger επισκέφθηκε το Εργοστάσιο και συναντήθηκε με τον ίδιο τον Warhol.«Το Tommy Factory δεν είναι ένας φυσικός χώρος, είναι ένα state of mind. Η Νέα Υόρκη είναι η πόλη όπου ο Andy έφερε τη μόδα, την τέχνη, τη μουσική και την ψυχαγωγία μαζί, όταν ξεκίνησα για πρώτη φορά στη βιομηχανία της μόδας. Το Εργοστάσιο ήταν το κατάλληλο μέρος. Και σήμερα, εξακολουθεί να είναι η προσέγγισή του που με ωθεί να ασχοληθώ με τις cutting-edge κοινότητες δημιουργώντας νέες δημιουργικές εμπειρίες, » δήλωσε μεταξύ άλλων.
Η πασαρέλα που θα βασιστεί στο χαρακτηριστικό και πρωτοποριακό concept της Tommy Hilfiger «See Now, Buy Now» , θα μεταδοθεί ζωντανά από το Tommy Play στο Roblox.
Enjoy the show!
.
Moda