Τρεις άνδρες σχολιάζουν την ανάρτηση του Θεσσαλονικιού δικηγόρου για την «πλαδαρή Ελληνίδα γκόμενα»

Ο παραλογισμός της σύγχρονης Δυτικής Κοινωνίας σχετικά με τα πρότυπα ομορφιάς, είχε ως αποτέλεσμα την υπερδιπλασιασμό των διατροφικών διαταραχών.Ανδρες αλλά κυρίως γυναίκες έχουν εγκλωβιστεί στα XS μεγάθη που κάποιοι αποφάσισαν ότι αποτελούν το ιδανικό νούμερο. 

 

Ωστόσο τα τελευταία χρόνια, υπάρχει μια τάση και μία ανάγκη για την επιστροφή μας στο φυσιολογικό. Σε αυτό δηλαδή που κάθε άνθρωπος επιθυμεί και αισθάνεται για το σώμα του. Δεκάδες χολιγουντιανές σταρ, μοντέλα με πιασίματα, αλλά και απλές γυναίκες, απαλλαγμένες από τα ασφυκτικά όρια του»τέλειου», δείχνουν υπερήφανα το σώμα τους.

Γι αυτό ίσως και η ανάρτηση του θεσσαλονικιού δικηγόρου για την «πλαδαρή Ελληνίδα γκόμενα» μας έκανε να απορήσουμε τόσο πολύ. Δηλαδή έτσι βλέπει ο άνδρας σήμερα τις γυναίκες; Ως «Κάποιες, που έχουν το τρομερό θράσος να φορούν τέρμα σκαφτά, αποκαλυπτικότατα μαγιώ ενώ ο πισινός τους δεν είναι αντίστοιχα σφριγηλός, ώστε να μπορεί να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων…
Τραγικές φιγούρες δίπλα τους, οι απογοητευμένοι κακόμοιροι σύντροφοι άντρες τους, οι οποίοι παρακολουθούν αποσβολωμένοι τις wanna be baywatch girls ναυαγοσώστριες – πνιγμένες φιλενάδες τους να περιφέρονται στην αμμουδιά σαν φάλαινες ή σαν βατράχια με μαγιώ στην καλύτερη περίπτωση»;

Ρωτήσαμε τρεις άνδρες να μας πουν τη γνώμη τους για την ανάρτηση αυτή και ιδού:

Βασίλης, 31 ετών

Η παραλία είναι μέρος χαλάρωσης και όχι πασαρέλα. Αν πηγαίνεις εκεί για να χαζεύεις τα σώματα που περνούν από μπροστά σου και όχι για να κάνεις μπάνιο και έχεις κόμπλεξ, τότε πολύ πιθανό να οδηγηθείς σε σκέψεις όπως αυτές του δικηγόρου. Σκέφτεστε πώς θα ήταν αν ήμασταν όλοι ίδιοι; Αν είσαι εσύ καλά με το σώμα σου, τότε τι σε νοιάζει πώς είναι το σώμα του άλλου; Πίσω από κάθε σώμα κρύβεται μια ιστορία που δεν μπορείς να ξέρεις. Πριν το κρίνεις, σκέψου την ιστορία που κρύβεται πίσω από το δικό σου. Είναι δικαίωμα του καθενός να κρίνει αλλά όλα έχουν ένα όριο που αν το ξεπερνάς τότε απλά χάνεις την αξιοπρέπειά σου. Προφανώς ο τύπος έχει συνηθίσει να βρίσκεται ανάμεσα σε τέλεια κορμιά.

Μόνο που πιστεύω ότι τέλειο δεν υπάρχει. Αν όντως το έχει βρει, να με πάρει τηλέφωνο.

Θωμάς 25 ετών

Ακραίο, οκ! Άσχημο ως δήλωση, δεν λέω. Εντάξει να σας πω κάτι φιλές/φίλοι; Τι μας νοιάζει; Τόσοι και τόσοι κάθε μέρα λένε παρόλες στα social. Όλοι λέμε θαρρώ. Θα ξεχάσω ότι πριν μερικές εβδομάδες κάποιοι κράζανε με βρώμικο τρόπο τον κ. Εμ. Μακρον για την ηλικία της αγαπημένης του; Ή ότι ειρωνεύονταν με σάπιο τρόπο ότι η κ. Ιβανκα Τραμπ προσκύνησε (δημόσια) στο Τοίχος των Δακρύων στα Ιεροσόλυμα. Θέματα Ερώτα και Θρησκείας δηλαδή. Άμεσα υποκειμενικά. Ποιος τα κρίνει; Δεν υπάρχει λογική στο τι ποθούμε και στο τι πιστεύουμε ως Δόγμα! Μα ο κόσμος πάντα λέει. 
Τρολλάρουμε, ειρωνευόμαστε, λέμε παχιά λόγια στα μέσα κοινων. δικτύωσης. Έξω όμως στο real time κιοτεύουμε. Άρα… λέμε για να λέμε. Αέρας φρέσκος! So what? Ο εν λόγω κύριος έχει θέματα με το γυναίκειο φύλο μάλλον. Τραγικά θέματα, θαρρώ.

Θέματα από τα εφηβικά του χρόνια. Ίσως κάποια ευτραφούλα συμμαθήτρια στο Γυμνάσιο να του έκανε κάποιας μορφής bullIing ή απλά δεν ανταποκρίθηκε ποτέ στον Πλατωνικό του Έρωτα. Ναι είναι Νομικός… και; Από ποτέ οι Νομικοί είναι αυθεντίες; Μάλλον από… ποτέ! For God shake.

Με σεβασμό..

Ηλίας 24 ετών
Το φαινόμενο της «ξεβρασμένης φάλαινας» «Η Ετυμηγορία: Εγκληματικά κομπλεξικός”

Τι έγινε κορίτσια; Τολμήσατε να βάλετε μαγιώ χωρίς πρώτα να έχετε περάσει από εξετάσεις «παραλιακής καταλληλότητας»; Καλά θα κάνετε να τακτοποιήσετε αμέσως αυτό το ζήτημα γιατί εκεί έξω κυκλοφορούν δικηγόροι ορκισμένοι να απαλλάξουν μια για πάντα τη κοινωνία ετούτη από το φαινόμενο της «ξεβρασμένης φάλαινας».

Μια ανάρτηση από ένα δικηγόρο που αγαπά τα πούρα, τη μπαλίτσα, τη μπυρίτσα, την καλή παρεΐτσα, τη γραβατίτσα και οτιδήποτε τελειώνει σε –ίτσα- όπως Κατινίτσα (λέμε τώρα), ήταν αρκετή για να ξεσκεπάσει απροκάλυπτα τη νοοτροπία του μέσου Έλληνα αλλά ΚΑΙ Ελληνίδας, πάνω στο δικαίωμα που μας δόθηκε απλόχερα από τη φύση να… ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΡΜΙ!

Ο Συγκεκριμένος τύπος «θρηνώντας» πάνω από το πτώμα της δολοφονημένης αισθητικής του από αγύμναστους γλουτούς, πλαδαρά κορμιά κ.ο.κ θέλησε να μοιραστεί με τους ομοιοπαθούντες  προφανώς φίλους του, την αγανάκτηση του για την εν λόγω δολοφονία. Λογικό, ολόκληρη παραλία βάφτηκε κόκκινη από το «αίμα» μιας «μορφωμένης» αισθητικής, μια απλή ανάρτηση ήταν το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει.

Τι γίνεται όμως με τους πραγματικούς «δολοφόνους»; 

Αρκεί μια απλή ανάρτηση για να «ξεπλύνει» το χέρι ή το στόμα αυτού που έσπρωξε μια 15χρονη στη νευρική ανορεξία;

Αρκεί μια απλή ανάρτηση για να σώσει από την κατάθλιψη, την κοπέλα που ανηλεώς χλευάστηκε στο σχολείο για τα παραπανίσια κιλά της;

Αρκεί μια απλή ανάρτηση για να σωθεί ο πρώην υπέρβαρος και νυν νεφροπαθής Αντώνης π.χ. που μπολιάστηκε με αναβολικά για να πάψει να… χαλάει την αισθητική «χαβαλετζίδων δικηγόρων;

Αρκεί μια γ@μημένη ανάρτηση για να καταλάβουμε επιτέλους ότι πρέπει να το βουλώσουμε και να αφήσουμε τους άλλους αλλά ΚΑΙ εμάς να υπάρχουμε ως ευτυχισμένοι άνθρωποι;

Η αισθητική είναι υποκειμενική και ως εκ τούτου δεν μπορεί να ορίσει το πλαίσιο του ωραίου και του άσχημου. Δεν αποτελεί παράγοντα διαμόρφωσης του νόμιμου, του ηθικού, του φυσιολογικού. Αν για παράδειγμα η αισθητική μου κλονίζεται από σαγιονάρες «flip flops», αυτό δεν σημαίνει ότι μπορώ να προσβάλω όποιον φοράει «flip flops», ή να αξιώσω την απαγόρευσή τους ως αφύσικες. 
Η αισθητική μου δεν μου δίνει το δικαίωμα στο αλάθητο. Ούτε η εκμετάλλευση και η χρησιμοποίηση αυτής ως «άποψη» μπορούν να ξεπλύνουν το εσωτερικευμένο μίσος, που αδημονώ να «καθρεφτίσω» σε οποιονδήποτε δεν μου μοιάζει και απειλεί την εύθραυστη «τελειότητά» μου! 

Πόσο δυστυχισμένος μπορεί να είσαι άνθρωπε, όταν σου δίνουν ήλιο και θάλασσα αλλά εσύ προτιμάς να επικεντρωθείς στο «σταύρωμα» ανθρώπων επειδή δεν είναι όπως γουστάρεις αλλά όπως γουστάρουν αυτοί;  Αλήθεια, οι «ατέλειοι» άνδρες σε ενοχλούν εξίσου ή ο φαλλός τους, αναιρεί την όποια ατέλεια τους και μπορούν να είναι στο κάδρο των καλοκαιρινών σου διακοπών; Μήπως οι γυναίκες για εσένα αποτιμώνται μόνο σε «σάρκα» και άρα αν δεν είναι «τέλειες» δεν έχουν και λόγο ύπαρξης;  Ετυμηγορία: Εγκληματικά κομπλεξικός.

http://www.bovary.gr

seleo.gr-gynaika

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: