Τροχαίο με Πόρσε: Αλλαγή πραγματογνωμόνων και δύο καινούριοι μάρτυρες

Συνεχίζονται οι έρευνες για την υπόθεση του τροχαίου με την Πόρσε στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας με νέα δεδομένα να προστίθενται συνεχώς στα στοιχεία που πρέπει να διερευνηθούν από τις αρχές.

Πηγές από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. αναφέρουν ότι φαίνεται πως αιτία του τροχαίου είναι το σκάσιμο του πίσω δεξιού λάστιχου που άρχισε να χάνει αέρα ένα χιλιόμετρο πριν το σημείο εκτροπής, ωστόσο οι αξιωματικοί της Τροχαίας δεν είναι ακόμα σε θέση να πουν με βεβαιότητα γιατί το λάστιχο στο 82,4ο χιλιόμετρο άρχισε να ξεφουσκώνει.

Πλέον, απαντήσεις θα πρέπει να δώσουν  οι δύο πραγματογνώμονες που έχουν διοριστεί για να ερευνήσουν το αυτοκίνητο, στους οποίους έχει ανατεθεί να ερευνήσουν τον αυτοκινητόδρομο, αλλά και οι τεχνικοί σύμβουλοι των οικογενειών.

Δύο νέοι πραγματογνώμονες  

Η Εισαγγελία Θηβών διόρισε την περασμένη Δευτέρα δύο πραγματογνώμονες από τη Βοιωτία προκειμένου να ασχοληθούν με το τροχαίο. Ο διορισμός τους κράτησε λίγες ώρες γιατί ο ένας ζήτησε να παραιτηθεί, όπως και έγινε, ενώ ο δεύτερος ενεπλάκη σε τροχαίο με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αντεπεξέλθει στα καθήκοντά του.

Έτσι, λοιπόν, επελέγησαν να τους αντικαταστήσουν δύο άλλοι πραγματογνώμονες από την Αθήνα. Παράλληλα, δύο ακόμη θα ασχοληθούν με τον αυτοκινητόδρομο, σε ό,τι έχει να κάνει με το οδόστρωμα, ακόμη και με το πάρκινγκ και τις τουαλέτες. Ψάχνουν δηλαδή να δουν αν το πάρκινγκ και οι τουαλέτες στο 83,6ο χιλιόμετρο κατασκευάστηκαν με τις προδιαγραφές που ορίζονται σε αυτές τις περιπτώσεις. Σε αυτό το κομμάτι θα υπάρξει συνεργασία των πραγματογνωμόνων προκειμένου να διαπιστώσουν γιατί στο 82,4ο χιλιόμετρο, δηλαδή ένα χιλιόμετρο πριν σκάσει το πίσω δεξιό λάστιχο της μαύρης Πόρσε 911 S, άρχισε να χάνει αέρα.

Σύμφωνα με πληροφορίες που αναφέρει το protothema.gr, δύο είναι τα ενδεχόμενα: το πρώτο έχει να κάνει με το γεγονός ότι η Πόρσε εισήχθη με τα συγκεκριμένα ελαστικά, τα οποία φορούσε το αυτοκίνητο πάνω από μια δεκαετία, ήταν χειμερινά και συνεπώς ιδιαίτερα καταπονημένα και ακατάλληλα και σε συνδυασμό με την υψηλή ταχύτητα, η οποία ξεπερνούσε τα 250 χιλιόμετρα την ώρα, άρχισαν να διαλύονται. Έτσι, μέσα σε ένα χιλιόμετρο το πίσω λάστιχο έχασε όλο τον αέρα και στη συνέχεια καταστράφηκε με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μπει πλαγιολισθαίνοντας και με τρομακτική ταχύτητα στο πάρκινγκ.

Το δεύτερο ενδεχόμενο που ερευνάται είναι να πάτησε κάτι στον δρόμο και προοδευτικά να άρχισε να ξεφουσκώνει μέχρι να καταστραφεί.

Δύο μαρτυρίες  

Όπως αποκαλύπτει το βίντεο που καταγράφει το τροχαίο, από το σημείο διήλθε ένα Audi R8, το οποίο οι αστυνομικοί εντόπισαν πως ανήκει σε γνωστό ποδοσφαιριστή που, όπως αποδεικνύεται από τις 19 κάμερες στα 50 χιλιόμετρα από τα διόδια Αφιδνών, μέχρι το πάρκινγκ , ακολουθούσε την Πόρσε χωρίς όμως ποτέ να εμπλακεί σε κόντρα με τον οδηγό της. Ο ποδοσφαιριστής αναμένεται τις επόμενες ημέρες να δώσει κατάθεση για όλα όσα είδε εκείνο το απόγευμα να συμβαίνουν στην εθνική οδό.

Παράλληλα, λίγες ημέρες μετά το τροχαίο της Βοιωτίας στο επίσημο e-mail του αρχηγείου έφτασε επιστολή από μια γυναίκα οδηγό που περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια όσα εφιαλτικά έζησε το απόγευμα της 26ης Φεβρουαρίου στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας. Αστυνομικές πηγές λένε ότι η γυναίκα κινούνταν στη μεσαία λωρίδα του αυτοκινητόδρομου με ταχύτητα που άγγιζε τα 120 χιλιόμετρα την ώρα, όταν είδε τη μοιραία Πόρσε να την πλησιάζει σαν σίφουνας. Ήταν τέτοια η ταχύτητα με την οποία κινούνταν που μόλις πέρασε από δίπλα της, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, το αυτοκίνητό της σηκώθηκε στον αέρα. Η οδηγός τρόμαξε και παραλίγο να χάσει τον έλεγχό του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τις επόμενες ημέρες η συγκεκριμένη γυναίκα θα κληθεί να δώσει αναλυτική κατάθεση στους αστυνομικούς που χειρίζονται την υπόθεση, με την ελπίδα να αποκαλύψει κάποια λεπτομέρεια που ψάχνουν οι ειδικοί για να διαλευκάνουν πλήρως την υπόθεση.

ellada

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: