Το brand ανακοινώνει την έναρξη της καμπάνιας τoυ για το Φθινόπωρο του 2020, η οποία βασίζεται σε ένα από τα βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το denim: τη μνήμη.
Το τζιν μας «θυμάται» στιγμές από τη ζωή μας, δηλαδή μετατρέπεται σε ένα είδος ‘σκληρού δίσκου’ των εμπειριών μας, αποθηκεύοντας αναμνήσεις: τα σημάδια από μελάνι στυλό στην τσέπη, τα σχεδιάκια που κάνουμε κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης πτήσης σε μια μακρινή τοποθεσία, το ξύσιμο στο στρίφωμα μια νύχτα σε πάρτι στο Βερολίνο. Το τζιν “συλλέγει” αυτές τις στιγμές ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει γύρω μας. Ούτε το 2020 μπορεί να ακυρώσει ένα υπέροχο τζην παντελόνι.
Σε μια χρονιά καθοριστική για τη γενιά μας, η DIESEL καλεί τους ανθρώπους – σε όλο τον κόσμο – να γιορτάσουν τα σχέδια που ακύρωσαν. Όλα τα ταξίδια, τις εκδηλώσεις, τα πάρτι, τις τελετές και πολλά άλλα που δεν μπορούσαν να πραγματοποιηθούν το 2020.
Στο επίκεντρο της καμπάνιας fall 2020 βρίσκεται η νέα customized συλλογή τζιν της DIESEL. Στο www.diesel.com – και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο – οι πελάτες θα μπορούν να εξατομικεύουν τις δερμάτινες ετικέτες στο τζιν με ό,τι ακυρώθηκε φέτος. Η πρόθεση είναι να γιορτάσουμε αυτά που δεν έγιναν! Ακυρώθηκε πάρτι γενεθλίων; Γιορτάστε το. Αναβλήθηκε ένα ταξίδι σερφ; Δημιουργήστε μια ανάμνηση και χρησιμοποιήστε τη ως έμπνευση για να το επαναπρογραμματίσετε αργότερα – πάντα με το αγαπημένο σας, αξέχαστο τζιν.
Τα video είναι σε σκηνοθεσία της Pantera της ομάδας Anonymous Content και τα βασικά γραφικά έχουν δημιουργηθεί από το JP Bonino, και θα περιλαμβάνουν, εκτός από ρούχα, ρολόγια και γυαλιά DIESEL.
Η 2μηνη καμπάνια θα ακολουθήσει τις ιστορίες διαφόρων ταλέντων, όπως ο Evan Mock, skateboarder και μοντέλο, που αν και κάτοικος της Νέας Υόρκης, επέλεξε να μπει σε απομόνωση στη Μαγιόρκα της Ισπανίας και να επανασυνδεθεί με τη φύση. Η Τζούλια Φοξ, μια ιταλοαμερικανίδα ηθοποιός, βρήκε απροσδόκητα την αγάπη κατά τη διάρκεια του lockdown. Ο Donte Colley έγινε πιο ενεργός στην μάχη για το παγκόσμιο δίκαιο. Αυτά τα άτομα φωτογραφήθηκαν από τον γνωστό φωτογράφο, RAYSCORRUPTEDMIND και ένα μικρό δείγμα της δουλειάς του θα δεις στην παρακάτω gallery.
H «ιστορία» όμως δεν σταματά εδώ: Η DIESEL συνεργάζεται επίσης με διάφορες ακυρωμένες εκδηλώσεις, όπως το UNTOLD Festival, ένα από τα πιο φημισμένα μουσικά φεστιβάλ στον κόσμο, για να δημιουργήσει μια σειρά απο συλλεκτικά τζιν παντελόνια που ονομάζεται 2020 Fallen Edition. Το UNTOLD κέρδισε το βραβείο για το Καλύτερο Φεστιβάλ στην Ευρώπη από την αρχή του. Σε ένα «κανονικό» έτος, το επισκέπτονται περισσότεροι από 350.000 θαυμαστές από όλο τον κόσμο. Αυτοί οι θαυμαστές θα κρατήσουν το 2020 μόνο στη φαντασία τους – και σε ένα συλλεκτικό denim Diesel.
Info:
Agency Credits
Creative Agency: Publicis Italy
Global CCO Publicis WW: Bruno Bertelli
CCO Publicis Italy: Cristiana Boccassini
Global Executive Creative Director: Mihnea Gheorghiu
Global Creative Director: Eoin Sherry
Head of Art: Costanza Rossi
Associate Creative Director/ Art Director: Arthur Amorim
Associate Creative Director/ Copywriter: Dan Arango
Art Director: Daniele tesi
Copywriter: Nicolò Santovincenzo
Designer/art director: Luca Villa
Strategic Planner: Monica Radulescu
Group Account Director: Ilaria Castiglioni
Account Supervisor: Gonzalo Gutierrez
Head of TV Production: Francesca Zazzera
Tv Producer: Erica Lora Lamia | Beatrice Pepe
Art Buyer: Caterina Collesano | Marcella Garutti
Social Media Manager: Saraluna Goodloe
Head of Social Client Services and Strategy: Alessandro Bochicchio
Film credits:
Director: PANTERA
Director of photography: Jake Hunter
Production Company: SOMESUCH & CO LTD X ANONYMOUS CONTENT
Exec producer: Tor Fitzwilliams
Producer: James Greenall
Music credits:
Music: Sizzer – original composition with Jackie T & the Jetpacks
Music Supervision: Michael Bertoldini
Print campaign:
Photographer: JP Bonino
Post Production: Numerique
Product Still life:
Photographer: Wookiee Studio
Post-Production: Zum Studio
Scenography: Micol Di Palma
Photographer Agent: Carla Pozzi
(?)
moda