Μετά από αρκετούς μήνες απουσίας από τους αγώνες και χωρίς θεατές αυτή τη φορά έγινε στην Αυστρία το πρώτο Grand Prix μετά τον Covid19.
Ο οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas κατάφερε να εκμεταλλευτεί την πρώτη εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας για ν’ αλλάξει από μαλακή σε σκληρή γόμα. Διατήρησε την πρώτη θέση στην κούρσα από την αρχή ως το τέλος και τερμάτισε πραγματοποιώντας μόνο μια αλλαγή, αυτή είχαμε προβλέψει θεωρητικά ως ταχύτερη στρατηγική. Από τους οδηγούς που ανέβηκαν στο βάθρο, ήταν ο μόνος που έκανε μια αλλαγή. Μια δεύτερη, μεγαλύτερη σε διάρκεια, εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας οδήγησε σε δεύτερη σειρά pit stop, πριν τους τελευταίους γύρους του αγώνα. Ο Bottas (όπως και ο έτερος οδηγός της ομάδας Lewis Hamilton) παρέμεινε στην πίστα, σε αντίθεση με τους περισσότερους αντιπάλους του που άλλαξαν εκ νέου ελαστικά.Η πρώτη εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν στρατηγικό σημείο, εκεί όλοι οι οδηγοί έβαλαν σκληρά ελαστικά για το δεύτερο μέρος. Η μόνη εξαίρεση ήταν ο οδηγός της Racing Point, Sergio Perez, που έβαλε τη μέση γόμα στο δεύτερο μέρος και τερμάτισε 6ος.
Οι άλλοι δυο οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο, ο Charles Leclerc της Ferrari και ο Lando Norris της McLaren, χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες.
ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
- ΣΚΛΗΡΗ C2: Χρησιμοποιήθηκε απ’ όλους τους οδηγούς εκτός από τον Perez. Ήταν σημείο κλειδί για το δεύτερο μέρος που περιλάμβανε μεγάλο αριθμό γύρων. Ο οδηγός της Haas, Romain Grosjean ήταν ο πρώτος που έβαλε τα σκληρά ελαστικά μετά από έξοδο που είχε νωρίς στον αγώνα.
- MEΣΗ C3: Χρησιμοποιήθηκε στην εκκίνηση απ’ όλους τους οδηγούς που εκκινούσαν εκτός δεκάδος. Ήταν σημείο κλειδί στη διαφορετική στρατηγική που σχεδίασε ο Verstappen. Μ’ αυτή τη γόμα ο οδηγός της McLaren, Lando Norris πέτυχε τον ταχύτερο γύρο προς το τέλος του αγώνα.
- ΜΑΛΑΚΗ C4: Χρησιμοποιήθηκε στο πρώτο μέρος του αγώνα έως ότου το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε — βολικά — εντός του παραθύρου αλλαγής ελαστικών. Την είδαμε και στο τελευταίο μέρος του αγώνα μετά το τελευταίο αυτοκίνητο ασφαλείας. Ορισμένοι οδηγοί προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την ταχύτητά της, για να κάνουν σπριντ στους τελευταίους γύρους.
VALTTERI BOTTAS:Ο μόνος πιλότος που σταμάτησε μόνο μια φορά για ελαστικά στο Rolex Αυστριακό Grand Prix gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, rolex, πιλότος, φορά