Είχε παραλείψεις τόσο κατά την διαφήμιση των υπηρεσιών της μέσω, κυρίως, δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών, όσο και κατά την παροχή υπηρεσιών στην έδρα της
“Βαριά καμπάνα” στην επιχείρηση «COSMEDICAL ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.» από τη γενική γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, αφού της επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 300.000 ευρώ μετά τη διερεύνηση καταγγελιών καταναλωτών σε βάρος της επιχείρησης.
Η επιχείρηση, σύμφωνα με τις καταγγελίες, κατά το χρονικό διάστημα της διετούς λειτουργίας της, υιοθέτησε παραπλανητικές και επιθετικές εμπορικές πρακτικές και είχε παραλείψεις τόσο κατά την διαφήμιση των υπηρεσιών της μέσω, κυρίως, δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών, όσο και κατά την παροχή υπηρεσιών στην έδρα της.
Παράλληλα, η επιχείρηση παρέλειψε να παραδώσει στους πελάτες της αντίγραφο της σύμβασης παροχής υπηρεσιών καθώς και το έντυπο αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, εισέπραξε προκαταβολικά το συμφωνηθέν τίμημα των παρεχόμενων υπηρεσιών και δεν επέστρεψε τα αχρεωστήτως εισπραχθέντα ποσά για τις μη παρασχεθείσες υπηρεσίες σε περιπτώσεις συμβάσεων από τις οποίες οι συμβαλλόμενοι υπαναχώρησαν.
Το υπουργείο ενημερώνει τους καταναλωτές, οι οποίοι θέλουν να λάβουν υπηρεσίες από ινστιτούτα αισθητικής, ότι το ποσό της προκαταβολής που καταβάλουν στις επιχειρήσεις, πριν αρχίσει η εκτέλεση της σύμβασης, συμπεριλαμβανομένης και της τυχόν εγγραφής, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 2,5% του συμφωνηθέντος συνολικού τιμήματος.
oikonomia
Tags: Ειδήσεις