Τα νέα Μ-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 που σε λίγες ημέρες θα τα δούμε και αγωνιστικά στο Ράλι του Μόντε Κάρλο, πρώτο αγώνα της χρονιάς είναι εναρμονισμένα στη νέα εξηλεκτρισμένη εποχή του FIA World Rally Champions που εισέρχεται σε μια συναρπαστική νέα εποχή.
Στο Μόντε Κάρλο γίνεται το ντεμπούτο των υβριδικών μονάδων κίνησης.Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία του WRC που θα τρέξουν εξηλεκτρισμένα αγωνιστικά και έχει μεγάλη σημασία να δούμε τις διαφορές με αυτά τα αγωνιστικά που ξέραμε εως σήμερα.
«Φορώντας» το νέο τους αγωνιστικό «κοστούμι» η Ford παρουσίασε τα τέσσερα Μ-Sport Ford Puma Hybrid Rally1.Τα νέα αγωνιστικά M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1 αντικατοπτρίζουν την πλήρη δέσμευση της Ford στον εξηλεκτρισμό,αλλά και την απόφαση της εταιρείας να προσφέρει στην Ευρώπη μια γκάμα επιβατικών οχημάτων με δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές — πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά.Η Ford έχει ανακοινώσει ότι από το 2030 θα παράγει αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Η νέα αγωνιστική χρονιά είναι ιδιαίτερα σημαντική.Το εξηλεκτρισμένο WRC ξεκινάει στο Μόντε Κάρλο στις 20 Ιανουαρίου και τελειώνει τις 23 Ιανουαρίου.Πίσω από το τιμόνι των M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1 θα βρεθούν οι Craig Breen, Adrien Fourmaux, Gus Greensmith.Ειδικά στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, θα δούμε να οδηγεί το αγωνιστικό Puma, ο επτά φορές νικητής του Ράλι Μόντε Κάρλο και εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Sébastien Loeb.
Η αλήθεια είναι ότι όλοι περιμένουμε να δούμε τα ολοκαίνουρια «όπλα» της Ford στον αγώνα. Ξέρουμε λίγο πολύ πως θα είναι. Ήδη παρακολουθήσαμε αρκετές φορές τις δοκιμές που έκαναν –με χρώματα παραλλαγής– οι εργοστασιακοί οδηγοί στους παγωμένους δρόμους της Γαλλίας. Τα στατικά αποκαλυπτήρια ήταν απλά η διαδικασία ενός προγράμματος.
Η M-Sport Ford World Rally Team (WRT) έδωσε στους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού την πρώτη τους ευκαιρία να δουν το συναρπαστικό αγωνιστικό M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 που θα «ηλεκτρίσει» το 2022 FIA World Rally Championship (WRC).
Με την πρεμιέρα του M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 ,η Ford και η M-Sport γιορτάζουν φέτος μια συνεργασία 25 ετών κατά τη διάρκεια της οποίας κατακτήθηκαν επτά Παγκόσμια πρωταθλήματα και περισσότερες από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές με τα εμβληματικά αυτοκίνητα- συμπεριλαμβανομένων των M-Sport Ford Fiesta WRC και Ford Focus RS WRC.
Για την αγωνιστική ομάδα του M Sport Ford Puma Hybrid Rally1 σημαντική είναι η παρουσία του Sébastien Loeb, που θα οδηγήσει ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο από αυτά που μέχρι σήμερα ήξερε. Ο Γάλλος που έχει κερδίσει το συγκεκριμένο αγώνα επτά φορές στο παρελθόν μετά τις δοκιμές που έκανε έδειξε ενθουσιασμένος τόσο από τις δυνατότητες που έχει το νέο Puma Hybrid όσο και από τα κρατήματά του.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της αγωνιστικής ομάδας ,ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance δήλωσε:
«Μία από τις πιο συναρπαστικές πτυχές του WRC τα τελευταία χρόνια ήταν η σαφής σύνδεση ανάμεσα στα αγωνιστικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων και τα αντίστοιχα παραγωγής.Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό αυτή η νέα εποχή του WRC να αντανακλά τη στροφή του κλάδου μας προς την ηλεκτροκίνηση. Στη Ford δεσμευόμαστε πλήρως σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον και η συμμετοχή του M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 στις πιο δύσκολες αγωνιστικές συνθήκες θα μας βοηθήσει να αναπτύξουμε ακόμη πιο συναρπαστικά ηλεκτροκίνητα κινητήρια σύνολα για τους πελάτες μας».
Tο νέο M‑Sport Ford Puma Hybrid Rally1 είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford. Ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης επόμενης γενιάς ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την οδήγηση και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία 3,9 kWh. Στη συνέχεια, η ενέργεια χρησιμοποιείται ως «συμπλήρωμα» στις επιδόσεις που προσφέρει ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας EcoBoost των 1,6 λίτρων με επαναλαμβανόμενες «ενέσεις ισχύος» διάρκειας έως και τριών δευτερολέπτων με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα 100 kW.
Οι αγωνιζόμενοι θα χρησιμοποιούν αμιγώς ηλεκτρική ισχύ –από το ηλεκτροκίνητο σύστημα μετάδοσης της κίνησης- για να κινηθούν σε πόλεις, στο service park και σε επιλεγμένα τμήματα μεταξύ των ειδικών διαδρομών του αγώνα.Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας μια εξωτερική πηγή στα ειδικά σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών.Η επαναφόρτιση διαρκεί περίπου 25 λεπτά.
Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας FIA WRC Rally1 θα χρησιμοποιήσουν ένα μη ορυκτό καύσιμο από τη σεζόν του 2022, που συνδυάζει συνθετικά και βιοδιασπώμενα στοιχεία, δημιουργώντας έτσι ένα καύσιμο 100% βιώσιμο.Έχουν γίνει πάρα πολλές αλλαγές για να πετύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ο Richard Millener, M-Sport Team principal είπε σχετικά: «Είχαμε πολύ δουλειά για να ετοιμάσουμε τα αυτοκίνητα και την ομάδα για το Ράλι Μόντε Κάρλο αλλά η προσπάθεια αξίζει τον κόπο. Με τη βοήθεια και υποστήριξη των συναδέλφων μας στη Ford απ’ όλο τον κόσμο, δημιουργήσαμε ένα φανταστικό αυτοκίνητο με τεράστιες δυνατότητες, τις οποίες ανυπομονούμε να δείξουμε κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι συνέβαλαν στο να φτάσουμε σε αυτό το σημείο και μας βοήθησαν με τα σφικτά χρονοδιαγράμματα. Νιώθουμε πολύ περήφανοι που εκπροσωπούμε τη Ford στην παγκόσμια σκηνή στο 25ο έτος της συνεργασίας μας μαζί της!».
Per Hal
Βάζουν «φωτιά» στο WRC τα εξηλεκτρισμένα Puma Hybrid Rally1 gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, SLIDER, WRC