Volkswagen-σκάνδαλο Dieselgate : H επόμενη μέρα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η υπόθεση με το «πειραγμένο» λογισμικό σε ό,τι έχει να κάνει με τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκινητήρων του Ομίλου VW με τον κωδικό ΕΑ189 έχει ως εξής.

Σύμφωνα με τη Volkswagen, το περασμένο Δεκέμβριο, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέθεσε υπόμνημα στο υπουργείο μεταφορών της Γερμανίας, με ειδικές τεχνικές λύσεις αναβάθμισης του λογισμικού για τους κινητήρες με τον κωδικό EA189 που εμπλέκονται στο Dieselgate.

Έτσι ο Γερμανός υπουργός μεταφορών, Αλεξάντερ Ντόμπριντ και ο πρόεδρος της Volkswagen, Χέρμπερτ Ντις, συναντήθηκαν στο Βερολίνο και παρακολούθησαν την ενημέρωση αλλά και τον τρόπο αναβάθμισης του λογισμικού στον 2λιτρο κινητήρα TDI με τον κωδικό ΕΑ 189, σε ο,τι έχει να κάνει με τους ρύπους.

Οι επεμβάσεις θα ξεκινήσουν με το Amarok, το pick-up της VW με τον 2λιτρο TDI κινητήρα ενώ θα ακολουθήσει το Passat.

Ο Ντις μάλιστα δήλωσε ότι «Η αναζήτηση των καλύτερων λύσεων για τους πελάτες μας αποτέλεσε βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη των τεχνικών μέτρων. Για να εξασφαλιστεί η αποτελεσματική εφαρμογή, τα επηρεαζόμενα μοντέλα χωρίστηκαν σε διάφορες ομάδες. Όπως και όταν τα μέτρα που επανεξετάζονται και εγκρίνονται από υπουργείο μεταφορών της Γερμανίας, οι πελάτες ενημερώνονται γραπτώς. Η εκστρατεία θα λάβει χώρα κατά τη διάρκεια ολόκληρου του 2016». Για κινητήρες που εμπλέκονται όπως οι 1.2 TDI, 1.6 TDI και 2.0 TDI της οικογένειας EA189 υπάρχει μια αναβάθμιση λογισμικού από το τεχνικό τμήμα των εξουσιοδοτημένων μονάδων που διαρκεί γύρω στα 30λεπτά.

Για τον κινητήρα 1.6 TDI θα εγκατασταθεί επίσης ένας σταθεροποιητής ροής μέσα στην εισαγωγή. Ο χρόνο σε συνδυασμό με την ενημέρωση του λογισμικού εκτιμάται σε 45 λεπτά περίπου.

Από το Amarok λοιπόν ξεκινά η αναβάθμιση του λογισμικού και οι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου στη χώρα μας, θα ειδοποιηθούν για αυτήν την «επέμβαση» που δεν επηρεάζει κανένα άλλο στοιχείο από τα τεχνικά χαρακτηριστικά των επιδόσεων.

Στη φωτογραφία διακρίνεται ο Γερμανός υπουργός μεταφορών, Αλεξάντερ Ντόμπριντ και ο πρόεδρος της Volkswagen, Χέρμπερτ Ντις, μπροστά από τον κινητήρα με τον κωδικό ΕΑ189.

Πηγή: motori.gr

now24.gr-auto

Tags:
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: