Μια τυφλή πιανίστρια 13 ετών έφερε δάκρυα συγκίνησης στα μάτια των πολιτών που είχαν την ευκαιρία να την ακούσουν να ερμηνεύει άψογα ένα περίπλοκο κομμάτι του Σοπέν, μέσα σε έναν πολύβουο σταθμό τρένων.
Στο κλιπ που έδωσε στη δημοσιότητα το Channel προωθώντας το «The Piano» (ένα καινούργιο talent show στη Βρετανία με παρουσιάστρια την Claudia Winkleman) η μικρή Λούσι παίζει στο πιάνο τη Σπουδή Op. 25, No. 1, μια από τις πιο εμβληματικές δημιουργίες του Πολωνού συνθέτη, αφήνοντας άφωνο το κοινό της.
Στο συγκεκριμένο talent show, ταλαντούχοι ερασιτέχνες πιανίστες από όλη τη χώρα λαμβάνουν πρόσκληση για να παίξουν σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, χωρίς να γνωρίζουν ότι συμμετέχουν σε τηλεοπτικό σόου. Οι συντελεστές της εκπομπής τοποθετούν κάμερες στον χώρο για να καταγράψουν τις αντιδράσεις του κόσμου, ενώ ανάμεσα στους επιβάτες βρίσκονται και οι δύο κριτές του σόου, ο ποπ σταρ Mika και ο διάσημος κλασσικός πιανίστας Lang Lang.
This is the incredible moment Lucy, a 13-year-old who is blind and neurodiverse, played a highly-complex Chopin piece, leaving @MikaSounds and @Lang_Lang speechless.
The Piano, presented by @ClaudiaWinkle, starts tonight at 9pm on Channel 4.
Stream Free on All 4. #ThePiano pic.twitter.com/09YFNM2tOh
— Channel 4 (@Channel4) February 15, 2023
Σε κάθε επεισόδιο, ένας από τους πιανίστες που παρουσιάζονται θα επιλέγεται για να παίξει σε μία από τις πιο διάσημες αίσθουσες συναυλιών του κόσμου. Ο μεγάλος νικητής του talent show θα εμφανιστεί μπροστά σε κοινό χιλιάδων ατόμων στο θρυλικό London’s Royal Festival Hall.
Το κλιπ που δημοσίευσε το Channel 4 on social media δείχνει την επίδραση που έχει η ερμηνεία της 13χρονης στους κριτές, με τον Mika να δηλώνει σαστισμένος από το ταλέντο της και τον Lang να σχολιάζει πως… έχει χάσει τα λόγια του.
Όπως διευκρινίζεται στο βίντεο, η Λούσι, που είναι νευροδιαφορετική, συχνά καλύπτει τα αφτιά της στο τέλος της ερμηνείας ενός κομμάτιού. «Της αρέσει το χειροκρότημα αλλά όχι ο ήχος του χειροκροτήματος, έτσι τα δάχτυλά της πάνε στα αφτιά της για αισθητηριακούς λόγους».
.