Το 1976 η VW παρουσίασε το πρώτο hot hatch της, το Golf GT1 Mk1. Σήμερα 48 χρόνια μετά, ήρθε η ώρα για το πρώτο ηλεκτρικό hot hatch το οποίο δεν είναι άλλο από το ID.3 GTX, σε δύο μάλιστα προσθιοκίνητες εκδόσεις. Την «απλή» και την Performance.
Στην έκδοση ID.3 GTX υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα αποδίδοντας 286 άλογα και 545 Nm ροπής, δίνοντας στο σύνολο επιτάχυνση 0-100 σε 6.2 δευτ. και τελική ταχύτητα στα 180χλμ./ώρα. Η ακόμα πιο γρήγορη έκδοση GTX Performance έχει επίσης 545 Nm ροπής αλλά ιπποδύναμη στα 326 άλογα, πετυχαίνοντας το 0-100 σε 5.6 δευτ. και έχοντας τελική ταχύτητα στα 200χλμ./ώρα.
Και τα δύο GTX μοιράζονται μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα 79 κιλοβατώρες. Υποστηρίζει φόρτιση συνεχούς ρεύματος στα 175 κιλοβάτ, οπότε η μπαταρία ανανεώνεται από το 10 στο 80% σε περίπου 26 λεπτά. Με πλήρως φορτισμένη μπαταρία, το ID.3 GTX εκτιμάται ότι μπορεί να διανύει 600χλμ. στον κύκλο WLTP. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη μέσα στο δάπεδο στη μέση του οχήματος για καλύτερη κατανομή του βάρους.
Όπως και με τα ID.4 GTX και ID.5 GTX, η VW έκανε το ID.3 GTX να δείχνει πιο συναρπαστικό με έναν επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και μοτίβο σε σχήμα διαμαντιού, που πλαισιώνεται από LED φώτα ημέρας.
Στο πίσω μέρος, το μοντέλο επιδόσεων αποκτά έναν διαχύτη με γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα που ταιριάζει με τα σκούρα καπάκια των καθρεπτών, τα πλαϊνά μαρσπιέ και το πλαίσιο των παραθύρων. Επιπλέον, υπάρχουν νέες ζάντες 20 ιντσών.
Το εσωτερικό αποκτά πολλές κόκκινες πινελιές. Υπάρχουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ μπροστινά καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, σήματα GTX και ύφασμα από ανακυκλωμένο υλικό. Όλα τα ID.3 θα διαθέτουν ένα νέο σύστημα infotainment 12,9 ιντσών και ξεχωριστό μοχλό επιλογής τρόπου οδήγησης στην κολόνα του τιμονιού για ευκολότερη χρήση κατά την οδήγηση.
VW: Το νέο ID.3 GTX με 326 άλογα– Είναι το αντίστοιχο GTi της χρυσής εποχής αλλά σε ηλεκτρική έκδοση gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto, ΝΕΟ