Woera: Ποτέ ξανά ένα ανδρικό πουκάμισο δεν ήταν τόσο γυναικεία υπόθεση

Woera: Το όνομα μας εντυπωσίασε, είναι εύηχο, το θυμάσαι εύκολα και προέρχεται από μία εξ’ ορισμού δυναμική έκφραση: «Women’s Era». To νέο αυτό contemporary brand με εξειδίκευση στα ανδρικά πουκάμισα που φοριούνται από γυναίκες, θέλει να κάνει αυτό ακριβώς που λέει το όνομά του, να μας εισαγάγει σε μία «καινούργια εποχή για τη γυναίκα» όπου τα όρια της θηλυκότητας διευρύνονται και το fashion statement δεν έρχεται μόνο μέσα από ρομαντικά φορέματα και αιθέρια top, αλλά και από mannish κομμάτια που εκπέμπουν δυναμισμό και αυτοπεποίθηση.
Woera: Ποτέ ξανά ένα ανδρικό πουκάμισο δεν ήταν τόσο γυναικεία υπόθεση
«Αποφάσισα να ξεκινήσω τη Woera περίπου 4 χρόνια πριν. Έχοντας σπουδάσει Fashion & Business και Trend Forecasting, πάντα κοιτούσα να κάνω το επόμενο βήμα έχοντας ήδη δημιουργήσει μια διαδικτυακή κοινότητα στην οποία μπορούσα να απευθυνθώ. Η ιδέα γεννήθηκε ύστερα από μια απεγνωσμένη προσπάθεια του αγοριού μου να με σταματήσει να «κλέβω» τα πουκάμισα του. Κάνοντας μια έρευνα αγοράς, παρατήρησα πως δεν υπάρχει κανένα brand το οποίο να προσφέρει αποκλειστικά boyfriend πουκάμισα προσαρμοσμένα πάνω στη γυναίκα (τουλάχιστον κάποιο που να καλύπτει τις δικές μου ανάγκες). Και κάπως έτσι πήρα την απόφαση να το λανσάρω εγώ. Μου πήρε πολύ χρόνο να βρω τον κατάλληλο ράφτη και να τελειοποιήσω το fit γι’αυτό και άργησε πολύ η υλοποίηση της ιδέας. Όλα μου τα υφάσματα είναι ύψιστης ποιότητας (100% βαμβάκι & 100% λινό), προέρχονται από την Ελβετία και την Ιταλία και η κατασκευή γίνεται εξολοκλήρου εδώ στην Ελλάδα μιας και θέλω να στηρίξω την τοπική αγορά και να προμοτάρω την χώρα μας όσο μπορώ προς τα έξω», τάδε έφη Ναταλία Γεωργαλά την οποία μπορεί να την γνωρίζεις εδώ και αρκετά χρόνια μέσα από το Instagram αφού είναι μία από τις πιο γνωστές Ελληνίδες Fashion Influencers με περγαμηνές και από το εξωτερικό, αλλά από το φθινόπωρο του 2019 έχεις την ευκαιρία «να την μάθεις» και ως Creative Director του νέου brand ρούχων, Woera.
Woera: Ποτέ ξανά ένα ανδρικό πουκάμισο δεν ήταν τόσο γυναικεία υπόθεση
Το brand προσφέρει μια limited συλλογή από κλασσικά αντρικά (man-tailored) πουκάμισα σχεδιασμένα αποκλειστικά για τη γυναίκα του σήμερα. Κάθε κομμάτι έχει κατασκευαστεί στην Αθήνα, με τη χρήση υψηλής ποιότητας και φιλικὠν προς το περιβάλλον υλικών και με έμφαση στη λεπτομέρεια, άλλωστε σκοπός του label δεν είναι η παραγωγή «ενός ακόμα πουκαμίσου», αλλά η προσθήκη ενός διαχρονικού κομματιού σε κάθε γκαρνταρόμπα. 
«Οι γυναίκες έχουμε την ικανότητα να υιοθετήσουμε ένα ρούχο που αρχικά σχεδιάστηκε για άνδρες και να το μετατρέψουμε αβίαστα σε ένα iconic wardrobe staple, σε αυτή την ικανότητα εστιάζουμε στην Woera και με βάση αυτήν σχεδιάζουμε τα πουκάμισά μας», εξήγησε η Ναταλία. 
Woera: Ποτέ ξανά ένα ανδρικό πουκάμισο δεν ήταν τόσο γυναικεία υπόθεση
Η πρώτη συλλογή ξεκίνησε περιλαμβάνοντας δύο διαφορετικά στυλ, το Classic και το Signature, σε μια γκάμα βασικών χρωμάτων και κλασσικών ριγέ. Για την σεζόν “Ανοιξη – Καλοκαίρι 2020, όμως, κινείται και σε μια πιο ελεύθερη κατεύθυνση και εμπλουτίζεται με νέα χρώματα και prints με τις αποχρώσεις του λευκού, του πράσινου και του μπλε να επικρατούν. Στη νέα collection προστίθενται επίσης τρία νέα σχέδια: το κλασσικό Safari και δύο ειδών κοντομάνικα σε βαμβακερὀ και λινό υφάσμα σε subtle τόνους.
Woera: Ποτέ ξανά ένα ανδρικό πουκάμισο δεν ήταν τόσο γυναικεία υπόθεση
Την επόμενη φορά, λοιπόν που θα θες να φορέσεις το πουκάμισο του φίλου σου πάνω από το αγαπημένο σου jean ή το μπεζ υφασμάτινο παντελόνι που φοράς στο γραφείο, σκέψου πως δεν τον έχεις ανάγκη. Μπορείς να έχεις ένα πιο καλοραμμένο αντίστοιχο σχέδιο που η θέση του θα είναι στη δική σου γκαρνταρόμπα. Και αυτό δεν είναι «μάθημα» χειραφέτησης, αλλά μόδας. Welcome to the New Era!
Ιnfo: www.woera.co

 Δέκα ανοιξιάτικα φορέματα που πρέπει να αποκτήσεις τώρα για να ανανεώσεις γκαρνταρόμπα και διάθεση

(?)

moda

  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: