Η Χαλκιδική συμμετείχε για ακόμη μία χρονιά στη διεθνή έκθεση τουρισμού Vakantiebeurs της Ουτρέχτης που πραγματοποιήθηκε στις 12-17 Ιανουαρίου 2016. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συμμετείχε ως συν-εκθέτης στο εθνικό περίπτερο του ΕΟΤ διανέμοντας πληροφοριακό υλικό για την περιοχή της Χαλκιδικής στοχεύοντας να αυξήσει την αναγνωρισημότητα του προορισμού και να προσελκύσει ακόμα περισσότερους Ολλανδούς στην περιοχή. Η Ολλανδική αγορά που άρχισε να επανακάμπτει από πέρσι σταδιακά, φέτος δείχνει μία μεγαλύτερη δυναμική (αφίξεις στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» Ιαν-Δεκ 2015: 33.200, όπου περίπου 15.000 επιβάτες κατευθύνονται στη Χαλκιδική).
Τα μηνύματα από την Ολλανδική αγορά είναι θετικά για τη Χαλκιδική, με τους Tour Operators να δηλώνουν πολύ ευχαριστημένοι με τις μέχρι τώρα προ-κρατήσεις. Εκτός από το SUNDIO GROUP που πρωτοστατεί από το 2014, δυναμικά μπήκε στην αγορά και ο Thomas Cook με 15 ξενοδοχεία φέτος στη Χαλκιδική. O υπεύθυνος για τις αγορές της Thomas Cook, σε συνάντηση με τη διευθύντρια Marketing του ΤΟΧ, κ Τάνια Ακριτίδου επισήμανε ότι η Χαλκιδική -αυτή τη στιγμή- πηγαίνει καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο νέο προορισμό την Ελλάδα. Το ίδιο κλίμα, μας μετέφερε και η διευθύντρια του ΕΟΤ Κάτω Χωρών, κ Ελένη Σκαρβέλη η οποία τόνισε ότι ενώ υπάρχει μία στασιμότητα των προ-κρατήσεων προς την Ελλάδα και παρατηρείτε μία μείωση του -10% σε σχέση με πέρσι, η Χαλκιδική πηγαίνει καλά και έχει ανοδική πορεία.
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής εκπροσωπήθηκε από τη Διευθύντρια Marketing του Οργανισμού, κ Τάνια Ακριτίδου, το μέλος του ΔΣ του Οργανισμού και Πρόεδρο της Ένωσης Camping Χαλκιδικής, κ Αντώνη Δεληδημητρίου, τον εκπρόσωπο του Δήμου Αριστοτέλη, κ Λευτέρη Βαλσαμή, ξενοδόχους και incoming τουριστικών πρακτόρων. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν προκαθορισμένες συναντήσεις με τουριστικά γραφεία της Ολλανδίας που ασχολούνται με τον εξερχόμενο τουρισμό καθώς και με δημοσιογράφους, οι οποίοι εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους να επισκεφτούν τη Χαλκιδική. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην Ολλανδική αγορά δραστηριοποιούνται και γραφεία ελληνικών συμφερόντων που εξειδικεύονται στους ελληνικούς προορισμούς (Ross Holidays κά) ενώ παράλληλα, παρατηρείτε αυξημένο το ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική από Ολλανδούς τουρίστες που επιλέγουν να κάνουν διακοπές με μηχανοκίνητα μέσα.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Κάτω Χωρών οργάνωσε ένα cocktail παρουσίασης του προορισμού για το οποίο είχαν προσκληθεί και παραβρέθηκαν τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφοι.
Οι συντονισμένες προσπάθειες του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής -τα τελευταία χρόνια- με παρουσιάσεις της Χαλκιδικής σε Ολλανδούς δημοσιογράφους (Δεκέμβριος 2015, Άμστερνταμ), διοργάνωση workshop και B2B συναντήσεων ξενοδοχείων της Χαλκιδικής και τουριστικών γραφείων στην Ολλανδική πρωτεύουσα (Δεκέμβριος 2015) καθώς και τη συνεχή παρουσία της Χαλκιδικής στην διεθνή τουριστική έκθεση της Ουτρέχτης, έχουν ως αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες στην Ολλανδία να προωθούν τη Χαλκιδική ως ένα νέο προορισμό και TOs, που δραστηριοποιούνται ήδη στην περιοχή, να σκέφτονται να διευρύνουν το πρόγραμμα τους στη Χαλκιδική για το 2017. Παράλληλα, μέσα από τις παραπάνω δράσεις, η Χαλκιδική έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον των Ολλανδών δημοσιογράφων, οι οποίοι μέσω των press trips που οργάνωσε ο ΤΟΧ επισκέφτηκαν ήδη την περιοχή δημοσιεύοντας αντίστοιχα άρθρα στα Ολλανδικά ΜΜΕ και βοήθησαν με αυτό τον τρόπο, στην αύξηση της αναγνωσιμότητας της περιοχής. Οι στοχευμένες αυτές δράσεις του Οργανισμού έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς και αναμένεται αύξηση των Ολλανδών τουριστών στην περιοχή.
typosthes.gr-Oikonomia