Χαμηλές οι πωλήσεις των νέων αυτοκινήτων τον Ιούνιο

Ο κόσμος δεν έχει συνέλθει από το σοκ του κορωνοϊού και οι κινήσεις που κάνει είναι μετρημένες. Χωρίς να έχει ένα σίγουρο αύριο και με τον φόβο ότι μπορεί –όπως ισχυρίζονται οι επιδημιολόγοι- ο ιός να επιστρέψει, είναι επιφυλακτικοί στις αγορές των νέων αυτοκινήτων. Ο μήνας Ιούνιος ήταν αρκετά πεσμένος σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2019.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, έχουν ως εξής:

 

Ιούνιος 2020Ιούνιος 2019Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά8.24913.133-37,2%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)786814-3,4%
Καινούργια λεωφορεία1946-58,7%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)4.8895.097-4,1%
Ιανουάριος — Ιούνιος 2020Ιανουάριος — Ιούνιος 2019Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά36.57065.557-44,2%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)3.5004.239-17,4%
Καινούργια λεωφορεία144267-46,1%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)15.55219.080-18,5%

 

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Ιούνιο, έχει ως εξής:

SegmentΙούνιος 2020Ιούνιος 2019Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος -Ιούνιος 2020Ιανουάριος -Ιούνιος 2019Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A7,5%18,3%-10,88,9%16,6%-7,7
A-SUV1,4%1,4%+0,01,7%1,5%+0,2
A TOTAL8,9%19,7%-10,710,6%18,1%-7,5
B28,3%35,9%-7,628,9%34,6%-5,7
B-SUV17,9%11,0%+6,818,1%10,7%+7,4
B TOTAL46,2%46,9%-0,747,0%45,3%+1,7
C15,7%11,9%+3,813,5%13,2%+0,2
C-SUV23,6%15,3%+8,322,3%16,9%+5,4
C TOTAL39,3%27,1%+12,135,8%30,2%+5,7
D1,2%1,1%+0,11,4%1,3%+0,1
D-SUV2,7%2,3%+0,42,6%1,9%+0,7
D TOTAL3,9%3,4%+0,54,0%3,2%+0,8
E0,2%0,2%+0,00,2%0,3%+0,0
E-SUV0,3%0,1%+0,10,3%0,2%+0,1
E TOTAL0,5%0,3%+0,20,5%0,5%+0,1
F-G0,0%0,1%+0,00,0%0,0%+0,0
F-G-SUV0,1%0,1%+0,00,1%0,1%+0,0
F-G TOTAL0,2%0,2%+0,00,2%0,2%+0,0
SPORTS0,2%0,2%+0,00,2%0,2%+0,0
MPV0,2%0,2%+0,00,1%0,3%-0,1
MPV-M/COMBI0,7%2,0%-1,31,5%2,1%-0,7
 100,0%100,0%+0,0100,0%100,0%+0,0
(Εκ των οποίων SUV46,0%30,3%+15,745,2%31,3%+13,9)

 

 Ιούνιος 2020Ιούνιος 2019Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Ιανουάριος –

Ιούνιος 2020

Ιανουάριος –

Ιούνιος 2019

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘20*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘19*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη56,2%73,3%-17,156,7%68,7%-12,052,3%57,2%-4,9
Πετρέλαιο28,4%21,0%+7,427,6%25,2%+2,429,9%33,2%-3,3
Υβριδικά (HEV)12,6%3,5%+9,112,9%4,3%+8,69,4%4,8%+4,6
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)1,0%0,4%+0,71,0%0,4%+0,66,8%2,5%+4,3
Φυσικό αέριο

(bi-fuel)

1,6%1,2%+0,41,7%1,0%+0,81,6%2,3%-0,7
Υγραέριο

(bi-fuel)

0,2%0,7%-0,50,0%0,5%-0,4

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

 

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Μάιο ως εξής:

 

 Μάιος 2020Μάιος 2019ΜεταβολήΙανουάριος –Μάιος 2020Ιανουάριος –Μάιος 2019Μεταβολή
ΕΕ(1)581.1611.217.259-52,3%3.331.7155.692.828-41,5%
ΕΕ 14(2)515.8511.078.841-52,2%2.928.6365.068.929-42,2%
ΕΕ(1) + EFTA(3)603.5651.260.449-52,1%3.461.5895.890.360-41,2%
Ελλάδα4.49713.832-67,5%28.32152.424-46,0%

 

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

 

 

 

 

Χαμηλές οι πωλήσεις των νέων αυτοκινήτων τον Ιούνιο gr.

now24.gr-auto

Tags: , ,
  

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ:      ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ: