Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες εστίασαν στο γεγονός ότι η δημιουργία του λογότυπου του Μετρό Θεσσαλονίκης κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση
Δεκαεπτά ημέρες απομένουν μέχρι την έναρξη της λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης και σήμερα -κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου- παρουσιάστηκε το λογότυπό του παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σταϊκούρα.
Ο διευθύνων σύμβουλος της “Ελληνικό Μετρό” αποκάλυψε το λογότυπο, την ταυτότητα του υπερσύγχρονου Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως αναφέρθηκε, η έμπνευση της δημιουργίας του δόθηκε από “βυζαντινά χειρόγραφα και παραπέμπει τόσο στο ιστορικό παρελθόν της πόλης όσο και στο μέλλον”.Όπως εξήγησε ο υπουργός, στόχος ήταν η δημιουργία μίας ταυτότητας που θα αποδώσει την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης και ταυτόχρονα συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και τη λειτουργικότητα.
Το λογότυπο που επιλέχθηκε, όπως είπε, αναδεικνύει μεγαλοπρεπές παρελθόν της Θεσσαλονίκης και παράλληλα την καινοτομία και τον δυναμισμό έργου. Σημείωσε, επίσης, ότι απλοποιήθηκε το βυζαντινό “μ” κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να επιτυγχάνεται η καθαρότητα και η αναγνωρισιμότητα που απαιτείται σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών. “Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί αρμονική ισορροπία ιστορικής έμπνευσης και σύγχρονης αισθητικής, της κίνησης και της προόδου, όπως αναφέρει το voria.gr.
Ωστόσο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες εστίασαν στο γεγονός ότι η δημιουργία του λογότυπου κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα.
Στο Χ το νέο λογότυπο έγινε γρήγορα trend, με τους λογαριασμούς να επιδίδονται σε έναν… διαγωνισμό χιούμορ και τρολαρίσματος.
Πολλοί το σύγκριναν με άλλα λογότυπα, άλλοι… αμφιβήτησαν την ιστορικότητα που αποπνέει, ενώ άλλοι έκαναν λόγο για “φαγοπότι”.
Φυσικά δεν έλειψαν και οι αναφορές στον ΠΑΟΚ και το κουλούρι Θεσσαλονίκης!
Αυτό με διαφορά θα ήταν το καλύτερο #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/XpdO8WDiuK
— Ντέλος ο Μοντέλος (@deltreque) November 13, 2024
έτοιμο και το σήμα #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/8r8d5xzF0b
— Κικα (@kika_el) November 13, 2024
Η πρόταση μου για την δημιουργία λογοτύπου όσων αφορά το Μετρό Θεσσαλονίκης.#μετρο_θεσσαλονικης #μετρο_Θεσσαλονικη #thessaloniki_metro #λογοτυπο #graphicdesign #logosymbol #logomark #logotype pic.twitter.com/WiaitDyWIB
— souko (@souko202) November 13, 2024
#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/b9j2NNwu1d
— Christos Armando Gezos (@charmgezos) November 13, 2024
Στην Τενερίφη της Ισπανίας υπάρχει το φαγαδικο Magus Gastro Bar που τυχαίνει να έχει το παρακάτω λογότυπο.
Στην Ελλάδα με λίγο Google search και προσαρμογή του λογότυπου στις ανάγκες του πελάτη σου, τσεπωνεις 30.000 ευρώ με μαγικό τρόπο και hasta luego.#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/2C6S1pPyWl— Spyros Chatzigiannis (@Spysun04) November 13, 2024
Λογότυπο του Μετρό της Θεσσαλονίκης.#μετρο_θεσσαλονικης #μετρο_Θεσσαλονικη #thessaloniki_metro #λογοτυπο pic.twitter.com/HUa4JxCZ9K
— souko (@souko202) November 13, 2024
Για πόσο ιθαγένειες μας έχουν ρε φίλε! Παρουσίασε σήμερα ο Σταϊκούρας το νέο λογότυπο για το Μετρό, που θυμίζω ότι ο σχεδιασμός του έγινε με απευθείας ανάθεση ύψους 30.000 ευρώ και αφού πρώτα ακυρώθηκαν δύο διαγωνισμοί, σε μια εταιρεία με έδρα ένα σπίτι και τζίρο 12.000€ το 23!… pic.twitter.com/JS9SZ1FdYl
— Stefanos Damianidis (@dstefanos) November 13, 2024
pic.twitter.com/NvqgjHUVZ4
— Teacher Dude (@teacherdude) November 13, 2024
“Ενα αρκετά καλό λογότυπο που αναδεικνύει σε βάθος την ιστορία της Θεσσαλονίκης και την κατατάσσει πρωτοπόρο στη μινιμαλ απεικόνιση.”
Και κόστισε και φθηνά.
Και είναι μινιμαλ.
Και ευκολοδιαβαστο απο τους ξενους.