Η Sisley παρουσιάζει τη συλλογή «Undyed» με εικόνες και βίντεο που δημιουργήθηκαν από τη Fabrica, η οποία αποτελούσε ανέκαθεν κέντρο δημιουργικότητας.
Τα ρούχα της νέας συλλογής «Undyed» παράγονται χωρίς βαφές, και επομένως όχι μόνο περιορίζουν τη σπατάλη νερού και τη διασπορά χημικών ουσιών στο περιβάλλον αλλά και τονίζουν τα φυσικά χρώματα των ινών.
Η συλλογή περιλαμβάνει ρούχα από fleece, λινό και βισκόζη. Ωστόσο, το επίκεντρο της συλλογής είναι το denim, το οποίο για τη Sisley αποτελεί τρόπος ζωής και ακρογωνιαίο λίθο της κληρονομιάς του εμπορικού ονόματος ήδη από τις πρώτες μέρες του ντεμπούτου της εταιρείας με τζιν ενδύματα, τη δεκαετία του ’70. Μια εύχρηστη, περιεκτική, αντισυμβατική συλλογή, ιδανική για άνδρες και γυναίκες.
Η διαφημιστική καμπάνια της νέας συλλογής «Undyed» παρουσιάζει μια ομάδα millennials σε ένα ταξίδι εκτός πόλης και μεταφέρει το μήνυμα της βιωσιμότητας, της αυθεντικότητας και της συμμετοχής με τον νευρώδη, ακατέργαστο και αφιλτράριστο τόνο της φωνής της Sisley.
Το styling και οι εικόνες για την καμπάνια αποτελεί έργο των καλλιτεχνικών δημιουργών της Fabrica, δημιουργών κάτω των 25 ετών από όλο τον κόσμο, σε αυτό που είναι μόνο η αρχή μιας συνεργασίας μεταξύ δύο εμπορικών σημάτων που πάντα μοιράζονταν το ίδιο όραμα, τις ίδιες αξίες και την ίδια γλώσσα.
Moda