Αυλαία στον τέταρτο γύρο του Valvoline Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων. Στην Ανάβαση Ριτσώνας τρία πράγματα μπορούμε να επισημάνουμε. Τον έντονο συναγωνισμό, τους χιλιάδες θεατές και την υπερβολική ζέστη.
Τον αγώνα τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο νεοεκλεγείς Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, ο Δήμαρχος Χαλκιδέων Χρήστος Παγώνης, καθώς και ο Γενικός Γραμματέας της Κυπριακής Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Χρήστος Πολυκάρπου.
Η σημαντικότερη μάχη της ημέρας ήταν αυτή στη Formula Saloon! Μπορεί ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo) να ήταν πιο γρήγορος στο πρώτο ανέβασμα, ωστόσο ο πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Focus ST 170) απάντησε στο δεύτερο σκέλος, αντιστρέφοντας την εις βάρος του κατάσταση, πετυχαίνοντας με αυτόν τον τρόπο άλλη μια νίκη στο φετινό πρωτάθλημα. Οι τυχεροί που επέλεξαν να βρεθούν στη Ριτσώνα, αντί για κάποια παραλία, ανταμείφθηκαν από το θέαμα που προσέφεραν οι δύο αυτοί οδηγοί. Τρίτος στη Formula Saloon ολοκλήρωσε ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Πρώτος στην FSA ολοκλήρωσε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με Ferrari 458 Challenge. Ταχύτερος στην FST2 ήταν ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3.
Στην Ομάδα Ν, ο Πάνος Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX δεν δυσκολεύτηκε να φύγει για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας. Ανέβηκε ταχύτατα και στα δύο σκέλη, πέτυχε τη δεύτερη φετινή του νίκη και αύξησε τη διαφορά από τους διώκτες του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Δεύτερος τερμάτισε ο Χαλκιδαίος Μηνάς Μπενής με Lancer ένατης γενιάς και τον ακολούθησε ο πρωταθλητής της Ν το 2016, Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX) στην επιστροφή του μετά από 2.5 χρόνια στις αναβάσεις. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης οδήγησε ταχύτατα το Honda Civic Type R, κερδίζοντας την κατηγορία του, εκμεταλλευόμενος και την ανωτερότητα του αυτοκινήτου σε σχέση με τους αντιπάλους του. Δεύτερος στην κατηγορία και πρώτος στη Ν2 ολοκλήρωσε ο Κίμωνας Θέος (Peugeot 106 S16). Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ανδρέας Καλυβιώτης (Peugeot 106 S16) με αντεπίθεση στο δεύτερο σκέλος.
Ο Μιχάλης Ευθυμίου πρώτευσε στην Ομάδα Α, προσθέτοντας άλλη μια επιτυχία στο πλούσιο παλμαρέ του. Με το Ford Escort WRC ήταν ο πιο γρήγορος στην κατηγορία και στα δύο ανεβάσματα και με αυτόν τον τρόπο ξέφυγε στη βαθμολογία. Ο έτερος διεκδικητής του τίτλου, Ανδρέας Ντόφης (Mitsubishi Lancer Evo VIII) πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε, τερματίζοντας πίσω του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRC. Στην Α έως 2 Λίτρα, ο Βασίλης Μπάτζανος πέτυχε την πρώτη του φετινή νίκη με το Citroen Saxo VTS, επικρατώντας του πρωτοπόρου της βαθμολογίας, Βασίλη Ρέκκα με ίδιο αυτοκίνητο, ο οποίος συνέλεξε πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Ο Ρέκκας ήταν ο πιο γρήγορος στο δεύτερο πέρασμα, ωστόσο δεν μπόρεσε να κάμψει την αντίσταση του νικητή. Τρίτος τερμάτισε ο Σταύρος Χατούπης με Opel Corsa B που δεν μπόρεσε να απειλήσει τους πρωτοπόρους.
Ο Σάκης Τροβάς έκλεψε την παράσταση στην Ομάδα Ε! Με το BMW M3 απέσπασε δικαίως το χειροκρότημα των θεατών, κατακτώντας την πρώτη θέση στην κατηγορία! Τον ακολούθησε ο Αλέξανδρος Τσιόγκας που φέτος αγωνίζεται με Citroen AX, αφήνοντας πίσω του τον Κωνσταντίνο Ντόφη που αν και πίεσε στο δεύτερο πέρασμα, δεν κατάφερε να ξεπεράσει το εμπόδιο του Τσιόγκα. Στην Ε έως 2 Λίτρα, ο Τσιόγκας πρώτευσε, αφήνοντας πίσω τον Ντόφη και τον Ευάγγελο Τσιούρη με Peugeot 106 S16.
Τα προγνωστικά που ήθελαν τον πολυπρωταθλητή στα Ιστορικά, Γιώργο Κατσαρό να επικρατεί με άνεση στην κατηγορία επιβεβαιώθηκαν. Με το πολύ δυνατό Ford Escort RS1600 MKI ανέβηκε πιο γρήγορα από όλους και στα δύο σκέλη και δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του. Δεύτερος τερμάτισε ο Ιωάννης Τσαλαματάς (Ford Escort RS 2000), ενώ ωραία μάχη είχαμε για το τελευταίο σκαλί του βάθρου, μεταξύ των Στέλιου Μπολέτη (Ford Escort RS 2000) και Ιωάννη Κάτσικα (Ford Escort RS 2000). Τελικός νικητής ήταν ο δεύτερος, καθώς το Ford Escort του Μπολέτη ανετράπη στο δεύτερο ανέβασμα, με αποτέλεσμα να λήξει άδοξα η προσπάθειά του.
Ως ξεχωριστοί αγώνες προσμέτρησαν τα δύο σκέλη του Ενιαίου. Στον πρώτο αγώνα τη νίκη πήρε ο Ευστάθιος Κουκέας που επικράτησε του Γιάννη Χαραλαμπόπουλου, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος στην κατηγορία των Νέων Οδηγών. Το βάθρο στον πρώτο αγώνα συμπλήρωσε ο νεαρός Σπύρος Γαλεράκης στη δεύτερη χρονιά εμπλοκής του στο θεσμό. Στο δεύτερο αγώνα, ο Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος απάντησε, ήταν ο ταχύτερος και με αυτή του την επίδοση «προσπέρασε» τον Ευστάθιο Κουκέα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Δεύτερος τερμάτισε ο Σπύρος Γαλεράκης, εμπρός από τον Κουκέα. Υπενθυμίζεται πως όλοι οι οδηγοί έχουν στα χέρια τους Skoda Fabia 1.2 Turbo. Η επόμενη αναμέτρηση του Ενιαίου θα πραγματοποιηθεί στην Ανάβαση Δημητσάνας στις 21 Ιουλίου.
Την οργάνωση του αγώνα είχε αναλάβει το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), με την πολύτιμη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Υποστηρικτής ήταν για άλλη μια χρονιά το MyKteo Μ.Γ. Θαλάσση.
Πηγή :Απόστολος Παλάτος- Γραφείο Τύπου-Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ)
Χόρτασαν θέαμα στην ανάβαση της Ριτσώνας gr.
now24.gr-auto
Tags: Auto-Moto