πρέπει να είναι ο κεντρικός στόχος για την επανατοποθέτηση της Θεσσαλίας στην παγκόσμια και εγχώρια τουριστική αγορά ως πολυδιάστατου ανταγωνιστικού τουριστικού προορισμού».
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του στόχου αυτού, η εκπρόσωπος των ΑΝΕΛ προτάσσει την επένδυση στην επικοινωνία και το μάρκετινγκ του τουρισμού, ώστε να οικοδομηθεί μια στοχευμένη στρατηγική προβολή της Περιφέρειας Θεσσαλίας με τη δημιουργία μιας ισχυρής περιφερειακής τουριστικής ταυτότητας που θα διασύνδεει όλους τους παραγωγικούς τομείς της τοπικής οικονομίας.
«Εκμεταλλευόμενοι τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα ως Θεσσαλία, τα οποία πραγματικά περισσεύουν σε ποιότητα και ομορφιά, οφείλουμε να δώσουμε βάση στην προσέλκυση τουριστών από όλο τον κόσμο, να ενισχύουμε τα έργα πολιτισμού σε όλη τη Θεσσαλία, να βάλουμε μια γερή βάση για την ανάπτυξη του αεροδρόμιου της Νέας Αγχιάλου, να ενισχύουμε το λιμάνι του Βόλου για ακόμη μεγαλύτερη προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων κ.ά.», τόνισε η κ. Χρυσοβελώνη.
Για την περαιτέρω ενίσχυση της θεσσαλικής τουριστικής βιομηχανίας, που αποτελεί όπως επισήμανε μια από τις βασικές πηγές εισοδήματος, απασχόλησης και ανάπτυξης, έθεσε ως προαπαιτούμενο τη συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και τον κρατικό μηχανισμό. Ειδικότερα, αναφέρθηκε στην πρόθεση, όπως είπε, της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά για τη στήριξη δράσεων που αφορούν τη Θεσσαλία και τη διαθεσιμότητά της σε οποιαδήποτε πρόταση συνεργασίας με συγκεκριμένους στόχους και προτετραιότητες.
ellada
Tags: alpha, mega, εκπρόσωπος, επικοινωνία, παγκόσμια, προβολή