Υπέρ της κατάργησης της Τράπεζας Θεμάτων ο Αμανατίδης
Συνεχίζοντας, ο κ. Αμανατίδης υποστήριξε ότι η ταύτιση της διδακτέας με την εξεταστέα ύλη, δεν αποτελεί παράγοντα αναβάθμισης ενός σχολείου στο οποίο λείπουν όχι μόνο οι υποστηρικτικές δομές αλλά κυρίως οι εκπαιδευτικοί που θα την διδάξουν, αντίθετα, με τον τρόπο αυτό οδηγούνται οι μαθητές στα φροντιστήρια και όσοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα, δημιουργούν τη στρατιά των ανέργων και των υποαπασχολούμενων με σχέσεις ελαστικής εργασίας.
Με την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων κάνουμε ένα θετικό βήμα προς τον περιορισμό του ταξικού χαρακτήρα που προσδίδει στο Νέο Λύκειο ο Ν. 4186, υπογράμμισε καταλήγοντας ο κ. Αμανατίδης.
Tags: Θεσσαλονίκη