Τα τελευταία χρόνια πολλές εταιρείες ζητούν από τους διαφημιστές να προωθούν μοντέλα όλων των μεγεθών κι όχι μόνο τις πολύ λεπτές γυναίκες που βρίσκονταν ανέκαθεν στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας
Πυρετωδώς ετοιμάζεται η βιομηχανία γυναικείων εσωρούχων που κάθε χρόνο γιορτάζει με δόξα και τιμή την ημέρα του «Φτερωτού Έρωτα» χρησιμοποιώντας μετάξι,σατέν και δαντέλα για να εξάψει το ανδρικό ενδιαφέρον.
Φέτος, όμως, ο Άγιος Βαλεντίνος δεν έχει… μέγεθος. Μία βρετανική εταιρεία είχε την ιδέα να προωθήσει εσώρουχα ανεξαρτήτου σωματότυπου: για γυναίκες- «στέκα», για γυναίκες με τέλειες αναλογίες αλλά και για γεματούλες…
Όπως αναφέρει η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail»,η εταιρεία εσωρούχων «Primark» αφουγκράστηκε τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού επιλέγοντας να προβάλει και τα μοντέλα με καμπύλες.Τα μοντέλα που συμμετέχουν στις νέες διαφημίσεις εσωρούχων έχουν αρκετά παραπανίσια κιλά.
Στη φωτογραφία που κάνει θραύση στο Instagram,το ζουμερό μοντέλο που, αν και δεν έχει τέλειες αναλογίες είναι αρκετά σeξι,φοράει ένα κόκκινο σeξι κορμάκι- εσώρουχο για να διαφημίσει την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.Το καταναλωτικό κοινό ανταποκρίθηκε θετικά στην κίνηση της Primark που προτίμησε να έχει ποικιλία στα μοντέλα του.
Τα τελευταία χρόνια πολλές εταιρείες ζητούν από τους διαφημιστές να προωθούν μοντέλα όλων των μεγεθών κι όχι μόνο τις πολύ λεπτές γυναίκες που βρίσκονταν ανέκαθεν στην πρώτη γραμμή της δημοσιότητας.
Η βρετανική εταιρεία Primark είχε την ιδέα να αναρτήσει μία φωτογραφία στα social media με τρία μοντέλα- τα δύο έχουν τέλειες αναλογίες ενώ το τρίτο είναι καμπυλωτό. Η μελαχρινή κοπέλα με τα «πιασίματα» και το λάγνο βλέμμα, ποζάρει ανάμεσα σε δύο μοντέλα με τις τέλειες αναλογίες. Μόλις η επίμαχη φωτογραφία ανέβηκε στο Instagram,ένας από τους χρήστες έσπευσε να επικροτήσει την κίνηση της εταιρείας γράφοντας χαρακτηριστικά: «Αυτό ακριβώς θέλουν οι γυναίκες».
www.protothema.gr
seleo.gr-Lifestyle